کد تخفیف کلاسینو

کتاب یا سی دی: کدام بهتر است؟

تفاوت های کلاس و سی دی های آموزشی

کتاب یا سی دی: کدام بهتر است؟

تفاوت های کلاس و سی دی های آموزشی

کدام روش برای کنکور مناسبتر است

کتاب یا سی دی: کدام بهتر است؟
کتاب یا سی دی: کدام بهتر است؟

تمامی جوانانی که به سن ۱۸ سالگی می رسند خود را برای مارتنی عظیم به نام کنکور آماده می کنند. قطع یقین تمامی افراد شرکت کننده در این آزمون با این هدف در این آزمون شرکت خواهند که در بهترین رشته و بهترین دانشگاه قبول شوند. به همین دلیل افرادی هستند که با استفاده از این موقعیت و آشنایی با این آرزوی شما اقدام به عرضه محصولات نرم افزاری و سی دی های آموزشی می کنند که البته ما قصد نداریم که آنها را نکوهش کنیم و استفاده از آنها را به طور کامل مردود بدانیم. ما در این پست قصد داریم به تفاوت های این مورد با کلاس های کنکوری بررسی نماییم.

چرا به دنبال این موارد می رویم؟

در وهله اول استفاده از کلاس و یا سی دی های آموزشی برای درک بهتر دروس و فهم بهتر متن کتاب است. اگر مطالعه کتاب های درسی و کمک آموزشی می توانید مطالب و مفاهیم دروس خود را به سادگی یاد بگیرید دیگر نیازی به حضور در کلاس و استفاده از سی دی های آموزشی نخواهید داشت.

بهترین فرصتی که به صورت رایگان در اختیار تمامی داوطلبان وجود دارد استفاده از کلاس های درسی است. برخی از داوطلبان کنکور بنا به دلایلی فرصت ویژه ای را که در هنگام مطالعه کلاس درس را دارند جدی نمی گیرند و از آن نهایت استفاده را نمی برند. زمان کلاس به دلیل درگیر بودن ذهن شما با مطالب گیرایی درس در شما بالاست پس از این فرصت استفاده کنید.

مزیت از کلاس های فوق برنامه و سی دی های آموزشی

استفاده از هر چیزی که بتواند به یادگیری بهتر دروس در شما کمک کند مفید خواهد بود. به عنوان نمونه استفاده از کلاس های کنکوری می تواند فرصت پاسخ به پرسش های شما باشد و این موقعیت ویژه را برای شما به وجود آورد.

استفاده از سی دی های آموزشی می تواند به فهم نکات مبهم به شما کمک شایانی نماید و در صورت متوجه نشدن مطالبی که مشاهده کرده اید دوباره آن را به اول مبحث بیاورید و بارها و بارها آن را مشاهده کنید بدون آن که نیازی به پرداخت هزینه اضافی باشید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور