کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

مشاوره: بیشترین مطالعه در کمترین زمان

مطالعه فشرده دروس

مشاوره: بیشترین مطالعه در کمترین زمان

مطالعه فشرده دروس

چگونه در کمترین زمان بیشترین درس را بخوانیم

مشاوره: بیشترین مطالعه در کمترین زمان
مشاوره: بیشترین مطالعه در کمترین زمان

اگر در حال آماده شدن برای کنکور هستید، احتمالاً از میزان مطالعه دروس خود راضی نیستید و آرزو داشتید که در مدت زمانی کوتاه تر میزان بیشتری از دروس را دوره یا مطالعه نماید تا در مدت زمان باقی مانده آمادگی خود را برای این آزمون بالا ببرید. ما در این پست قصد داریم به شما ترفندهایی را یاد دهیم که بتوانید در کوتاه ترین زمان بیشترین بهره وری را ببرید.

استفاده از زمان هایی که بیشترین انرژی را دارید

گاهی از اوقات هست که بنا به دلایلی سطح انرژی در شما بالا رفته و انرژی زیادی را برای انجام کارهای خود دارید ما به شما توصیه می کنیم که این ساعات را بیشتر برای مطالعه خود انتخاب کنید و این انرژی را نگذارید به هدر برود. ساعات استراحت خود را به زمان های اختصاص دهید که میزان انرژی و توان در شما کاهش یافته است.

یادداشت فعالیت های روز بعد

برخی از داوطلبان هستند که در لحظه زندگی می کنند و در همان زمان وقت برای مطالعه در ساعات بعدی خود تصمیم می گیرند و به همین دلیل بیشترین زمان را از دست می دهند. بهتر است برای هر روز برای روز بعد خود برنامه ریزی کنید و آن را یادداشت کنید و مطابق با برنامه خود پیش بروید. این کار باعث جلوگیری از اتلاف وقت در مطالعات شما می شود.

مطالعات مهم خود را برای صبح ها قرار دهید

صبح ها به دلیل استراحت و آرامش فکری میزان انرژی در شما بالاست و ذهن شما بیشتر پذیرای اطلاعات جدید است. زمان مطالعه دروس مشکل و سخت خود مانند ریاضی و شیمی را برای ساعات اولیه صبح قرار دهید تا بیشترین بهره را از انرژی صبح در خود را ببرید.

تمرکز خود را بالا ببرید

یکی از کارهایی که می تواند میزان مطالعه شما را بالا ببرد، افزایش تمرکز در شماست. بالا بردن تمرکز در مطالعه دروس می تواند فهم دروس در شما را بالاببرد و همین باعث کاهش زمان یادگیری در شما شود. بالا بردن تمرکز یک شبه اتفاق نمی افتد و برای این کار شما می توانید از مقالاتی که در اینترنت وجود دارد در این زمینه بهره ببرید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور