کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ روحیه سخت کوشی ویژگی اصلی افراد موفق است

گرنت کارن

"فیلم

سلام من «گرنت کاردن» هستم، پرفروش ترین نویسنده «نیویورک تایمز» و دوست شما در زمینه فروش و کسب و کارتان. امروز می خواهم درباره آزادی شخصی تان صحبت کنم. چند لحظه ی دیگر یک کلمه ی دیگر برایش به کار می بریم.

دیشب داشتم با یکی از دوستانم صحبت می کردم فردی که بسیار از نزدیک با من کار می کرد و من احترام زیادی برای این شخص قائل هستم. او از من سوالی پرسید و گفت: «هی «گرنت» اگر کاملاً ورشکست و بدبخت شوی، چه اتفاقی می افتد؟ هیچ چیزی برایت نماند» من گفتم: «ببین رفیق اگر تمام نقدیگی ام و تمام پس اندازم را بگیرند و کسب و کارم سقوط کند دوباره بلند می شوم، چون من «ماهیچه ی سخت کوشی» دارم». واو گفت: چی؟ من گفتم: «ماهیچه ی سخت کوشی» دارم. می دانید من چه می گویم؟ این یک ماهیچه سختکوشی است اینجا، «ماهیچه سخت کوشی» فقط در جلو بازو یا در سینه و یا در پشت بازویتان نیست. ماهیچه سخت کوشی در قلب است.

پس شما می توانید همه چیز را از من بگیرید. شما حتی می توانید جلوبازوی زیبایم را از من بگیرید. اما شما نمی توانید روحم را از من بگیرید، شما نمی توانید ماهیچه ست کوشی ام را بگیرید، شما نمی توانید مانع من شوید که هر روز صبح بیدار نشوم و تلاش و جستجو نداشته باشم و کاری نکنم که کارها به سرانجام برسند. این جایی است که آزادی واقعی تان از آنجا نشأت می گیرد، ایده!

شما مهارت و توانایی و روحیه ی سخت کوشی دارید. وقتی این ها را داشته باشید، مهم نیست که چه چیزی را شما بگیرند. آنها می توانند تمام پولم را بگیرند، آنها می توانند تمام لباس ها و پول هایم را بگیرند، تمام پس اندازم را بگیرند. هر چیزی و هر کسی هستند، آنها می توانند تمام این چیزها را از من بگیرند، اما یک زن یا مرد که ماهیچه سخت کوشی داشته باشند یا حتی یک بچه، مهم نیست که چند سال تان باشد، هفده سال یا هفتاد و هفت سال، اگر ماهیچه سخت کوشی داشته باشید، شما آزاد هستید، شما همیشه آزاد خواهید بود.

پخش مستقیم فیلم انگیزشی؛ روحیه سخت کوشی ویژگی اصلی افراد موفق است :

مدرسه مجازی آی نو

 

دانلود ویدیو:

منبع: ایران توشه

 

  • همچنین در ایران توشه مشاهده نمایید:

فیلم انگیزشی گرنت گاردن ؛سطح اهدافت را پایین نیاور

فیلم انگیزشی والترباند ؛ فرصت ها را از دست ندهید

فیلم انگیزشی والترباند، شما به گوش گیر نیاز دارید

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور