کد تخفیف کلاسینو

محتوای کتاب های درسی تغییر نکرده است

مدیرکل توسعه کارآفرینی در مصاحبه تلویزیونی خود گفت

محتوای کتاب های درسی تغییر نکرده است

محتوای کتاب های درسی تغییر نکرده است

مدیرکل توسعه کارآفرینی در مصاحبه تلویزیونی خود گفت

محتوای کتاب های درسی تغییر نکرده است
محتوای کتاب های درسی تغییر نکرده است

به گزارش وب سایت ایران توشه؛ رحیم سرهنگی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت که: مشکل ما عدم سرمایه گذاری در نوکارآفرینی است. در کشورهای پیشرفته ای همچون کره جنوبی، کل اقتصادشان توسط ۲۰ شرکت مشهور می گردد.

نوکارآفرینی باعث توسعه در کشور خواهد شد

مدیرکل توسعه کارآفرینی در ادامه صحبت­های خود افزود: کشورهای فعال در عرصه نوکارآفرینی می توانند فضای صنعتی کشور را تغییر دهند که خود همین مسئله باعث توسعه یافتگی در کشور می شود.

کمبود نوآوری و نوآفرینی در بین کاآفرینان کشور

رحیم سرهنگی در خصوص مشکلات کارآفرینی در کشور اظهار داشت که مشکل اصلی ما در بحث کارآفرینی این است که خیلی از کارآفرینان ما به حد کافی نوآور و نوآفرین نیستند بتوانند وارد عرصه رقابت­های جهانی شوند و جای خود را در بازارهای جهانی باز کنند.

محتوای کتب درسی تغییر نکرده است

سرهنگی در خصوص کتاب­های درسی عنوان کرد که: درست است که کتاب­های درسی در سال تحصیلی جدید تغییراتی را داشته اند ولی متأسفانه محتوای اصلی کتاب تغییر نکرده و قدیمی می­باشد و هنوز دانش­آموزان نتوانسته اند با جامعه پیرامون خود تطابق پیدا کنند. متأسفانه محتوای درسی مدارس با بازار کار متناسب نیست.

دروس مدارس متناسب با بازار کار نیست

مدیرکل توسعه کارآفرینی در رابطه با درس کارآفرینی گفت که: مشکل اصلی ما در بحث ترویج کارآفرینی این نیست که دانش­آموز بتواند پس از آموزش کل کتاب بتواند مدل کسب و کار را بنویسد بلکه کار یک کارآفرین باید بتواند در خود توانایی نرم را ببیند. یعنی می داند که چگونه یک ایده را ایجاد و پیاده کند و متأسفانه در آموزش و پرورش بر هیچ کدام از این مسائل کار نشده است.

کنکور؛ مانع مهمی در برابر آموزش

سرهنگی در ادامه صحبت های خود بیان کرد که متأسفانه کنکور به مانند یک آهنربای قوی عمل کرده و اکثر افراد را به سمت خود جذب می کند و همین باعث ناکارآمدی سیستم آموزشی در کشور می شود.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور