کد تخفیف کلاسینو

دانلود نمونه سوالات دین و زندگی پایه یازدهم نوبت اول

نمونه سوالات دین و زندگی پایه یازدهم نوبت اول

دانلود نمونه سوالات دین و زندگی پایه یازدهم نوبت اول

دانلود نمونه سوالات دین و زندگی پایه یازدهم نوبت اول

نمونه سوالات دین و زندگی پایه یازدهم نوبت اول

دانلود نمونه سوالات دین و زندگی پایه یازدهم نوبت اول
دانلود نمونه سوالات دین و زندگی پایه یازدهم نوبت اول

در این پست نمونه سوالات دین و زندگی یازدهم انسانی نوبت اول برای شما گردآوری شده است که در ادامه می توانید آن را دانلود کنید.

روش مطالعه دین و زندگی :

به دلیل اینکه این درس ضریب ۳ دارد خیلی در کنکور مهم است شما نباید این درس را برای زمان های نزدیک کنکور بگذارید چون سوالات دین و زندگی سخت در سال های گذشته سخت تر شده اند شما نباید مطالعه این درس را برای بعد از عید بگذارید.

همه آیه ها و احادیثی که در کتاب است توجه داشته باشید و آن ها را کامل بخوانید هم عربی آن و هم فارسی آن را مطالعه کنید بیشتر از ۶۰% از سوال های دینی هر ساله در کنکور سراسری به این قسمت  اختصاص دارد.دقت کنید که خیلی از سوال های دین و زندگی قرابت معنایی بین آیه ها و احادیث و شعرهای کتاب می باشد.

-توجه کنید که پاراگراف پایین و بالای حدیث یا آیات را مطالعه کنید.ترجمه آیه ها را کامل بخوانید.قسمت اندیشه و تحقیق را هم خیلی خوب بخوانید.

برای اینکه متن اصلی درس را مطالعه کنید باید یک قلم بردارید و همه نکته های کلیدی و کلمه های مهم را پیدا کنید.خط به خط متن درس را بایدمفهومی حفظ کنید.

منبعی که شما مطالعه می کنید باید کتاب درسی شما باشد همه کتاب را باید کامل حفظ باشید.بعد از کتاب درسی هم منبع بعدی می تواند کتاب کمکی هم باشد.در زمانی که تست میزنید علامت بزنید که کدام تست ها را درست پاسخ داده اید و کدام را اشتباه پاسخ داده اید با این کار در مطالعه کردن بعدی خود می توانید تست هایی را که علامت زده اید را مرور کنید.

برای اینکه موفق شوید در درس دین و زندگی فقط تکرار لازم است کسانی که درصد بالا در کنکور زده اند سه کتاب دینی را چندین بار خوانده اند سه کتاب را بیشتر از ده بار مطالعه کرده اند و در هرباری که خوانده اند مطالعه آن ها مفهومی و عمیق تر بوده است.

اگر می خواهید در این درس درصد خیلی بالا بزنید اندیشه و تحقیق را حتما مطالعه کنید آن ها را با دقت بخوانید.

وقتی که می دانید چه می خواهید مطالعه کنید ذهنتان بیشتر آماده می شود برای جذب کردن مطالب. درباره هر مطلبی که مطالعه می کنید سعی کنید که باروش تند خوانی یک دید کلی از مبحث داشته باشید و بعد از آن شروع به مطالعه عمیق کنید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور