کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

دانلود مجموعه کامل سوالات پایه یازدهم رشته ریاضی

مجموعه کامل سوالات ریاضی پایه یازدهم

دانلود مجموعه کامل سوالات پایه یازدهم رشته ریاضی

دانلود مجموعه کامل سوالات پایه یازدهم رشته ریاضی

مجموعه کامل سوالات پایه یازدهم رشته ریاضی

دانلود مجموعه کامل سوالات ریاضی پایه یازدهم
دانلود مجموعه کامل سوالات ریاضی پایه یازدهم

در این پست مجموعه عظیم نمونه سوالات نوبت اول یازدهم ریاضی همه دروس برای شما گردآوری شده است این مجموعه ۲۱۷ صفحه دارد و شامل سوالات زبان انگلیسی ، عربی ، هندسه ، انسان و محیط زیست ، ادبیات ، دین و زندگی ، آمار و احتمال یازدهم ریاضی ، فارسی ، شیمی ،فیزیک ۲ ،ریاضی می باشد.

روش مطالعه دروس پایه یازدهم:

این پایه به خاطر اینکه امتحان نهایی دارد و خیلی به کنکور کارشناسی نزدیک می باشد یک پایه حساس و مهمی است خیلی ها می خواهند قبل از اینکه به پایه یازدهم وارد شوند برای آماده شدن در تابستان درس ها را مطالعه کنند ولی نمی دانند چطور باید مطالعه داشته باشند اگر برنامه مطالعه خوبی داشته باشند می توانند درس خواندن را شروع کنند.

مدرسه مجازی آی نو

اهداف خود را مشخص کنید هدف شما از مطالعه این دروس چیست؟ و بعد از آن وارد جزئیات شوید و مشخص کنید که برای رسیدن به آن هد چه کارهایی راباید انجام دهید مثلا برای معدل ۱۸ چه کار باید انجام دهید.جزئیات هدف با توجه به هدف کلی شما مشخص می شود ولی اگر هدفی نداشته باشید مسلما انگیزه ای هم برای مطالعه ندارید.

برای داشتن یک برنامه خوب عادت های خود را بشناسید مثلا چه ساعتی بیدار می شوید صبحانه ، نهار ، ورزش و……… اگر رفتار های خوب را بشناسید سبب می شود که بتوانید زمان های خالی را پیدا کنید تا برای آن برنامه ریزی داشته باشید.

شما باید ساعت های مطالعه خود را مشخص کنید اگر در تابستان می خواهید مطالعه داشته باشید پنجاه درصد از از ساعت ها را با مطالعه پر کنید با این کار هم به تفریح می رسید و هم می توانید مطالعه داشته باشید بین ۵ ۶ ساعت در طول روز مطالعه مناسب می باشد.اگر ساعت های مطالعه را مشخص کنید متوجه می شوید که در پایان چقدر درس خوانده اید و زمان خالی هم در برنامه شما مشخص می شود و برنامه ریزی خوبی هم می توانید برای آن داشته باشید.

اولویت درس ها را هم در برنامه خود داشته باشید تا باعث شود در کارهایتان نظمی داشته باشید مشخص کنید که چه درس هایی را در تابستان می خواهید مطالعه کنید اگر می خواهید همه درس ها را مطالعه کنید اولویت را مشخص کنید که چه درس هایی مهم تر می باشد تا بتوانید زمان بیشتری را هم برای آن در نظر بگیرید.

همه فصل هایی از کتاب را که می خواهید مطالعه کنید مشخص کنید و در برنامه خود وارد کنید و وقتی که برای مطالعه آن ها می گذارید را هم مشخص کنید تا بدانید که چه زمانی یک کتاب راباید تمام کنید.

اگر تصمیم جدی برای مطالعه کنید عالی است شروع کنید چون به سرنوشت شما وابسته می باشد ما زمان هایی زیادی را در زندگی خود داریم ولی باید ببینیم که اولویت های ما چی هستند زمان را از دت ندهید چون قابل جبران نمی باشد.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور