کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

تصورت از پنج سال آیندت چیه؟

پنج سال آینده کجا هستی؟

تصورت از پنج سال آیندت چیه؟

پنج سال آینده کجا هستی؟

به خودت باور داشته باش

تصورت از پنج سال آیندت چیه؟
تصورت از پنج سال آیندت چیه؟

یه نقل و قول معروف هست که میگه. اون شخصی که پنج سال آینده تبدیل میشی به کتاب هایی بستگی داره که الان میخونی، به آدم هایی بستگی داره که الان باهاشون هستی. درسته ولی برای بقیه چیزا هم هست.

اون آدمی که قراره بشی به تمام کارهایی بستگی داره که الان انجام میدی. آدم هایی که باهاشون هستی ولی بیشتر آدم هایی که بهشون گوش میدی، عقایدی که باور داری، کتاب هایی که میخونی یا ویدیوهایی که میبینی هر اطلاعاتی که جمع آوری می کنی. مثبت یا منفی آینده شما را تحت تأثیر قرار خواهند داد. تمرین هایی که انجام میدی یا انجام نمیدی همه تو آینده خودشان نشان خواهند داد. غذاهایی که امروز می خوری انرژی و جسم آینده شما را تحت تأثیر قرار خواهند داد. همین رویه برای فکرها و اطلاعات شما است.

ذهن خودت رو با افکار مثبت پر کن

افکار مثبت
افکار مثبت

اون چیزی که تو مغزت میریزی آینده ت را می سازد. اگر فقط توش چرت و پرت بریزی، حدس بزن آیندت از چه چیزی ساخته میشه؟ تعهد کن که ذهنت را با فکرهای موفقیت آمیز پر خواهی کرد و اینکه دور و برت را با آدم هایی پر کنی که همین آرزو را دارند. اهمیتی نداره که اطلاعات رو از کجا میگیری، شاید چیزی بخوانی، شاید یه پادکست یا ویدیو گوش کنی. اهمیتی نداره فقط مطمئن شو که مغزت را هر روز با چیزهای مثبت غذا میدی. اونی که در آینده میخوای بشی التماس میکنه که یک نظم از خودت نشون بدی، اونی که در آینده می خوای بشی التماس میکنه که مثل بقیه نباشی، التماس میکنه، بیشتر از بقیه یاد بگیری، سخت تر و آگاهانه تر از بقیه کار کنی. اونی که در آینده قراره بشی، التماس می کنه همین الان کار را انجام بدی، تا بعداً بتونی لذت ببری.

مدرسه مجازی آی نو

آیندت براساس الانت ساخته میشه

آینده پیش روی تو
آینده پیش روی تو

اگه ذهنت را پر از موفقیت نکنی، ذهنت با متوسط بودن پوسیده میشه. هر کاری که امروز انجام میدی آیندت را میسازد. اون چیزی که از زندگی می خوای باید همون را تو مغزت بریزی. اگه موفقیت می خوای، ذهنت رو با موفقیت پر کن، اگه سلامتی و خوش اندامی می خوای همون رو تو مغزت بریز، اگه آرامش و خوشحالی می خوای، بریز تو مخت. کارهای تو نتایج آینده را رقم خواهد زد. ذهن من قویه، من قوی هستم، فکرهای من قوی هستند، اعتقاداتم قوی هستند، زندگی من قوی است. میگن نمی تونم، من می تونم، آنها می گویند نخواهد شد، انجام میدم، آنها می گویند من نیستم، من هستم. من نامحدودم، من هستم، من هستم. هیچی نیست که من نتونم باشم، هیچی نیست که نتونم داشته باشم، در ذهن من هیچ محدودیتی نیست. من نامحدود هستم

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور