کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

شکست بهترین معلم برای ما

شکست مقدمه پیروزی است

شکست بهترین معلم برای ما

شکست مقدمه پیروزی است

نیروی اصلی، نیرو و توان خودمان است

شکست بهترین معلم برای ما
شکست بهترین معلم برای ما

فکر می کنم که منصفانه باشد که بگویم با هر سنجش درستی فقط هفت سال بعد از روز فارغ التحصیلی ام، زندگی ام روی کفه شکست ترازو قرار داشت. یک ازدواج کوتاه مدت نامناسب همه چیز را به هم زد. شغلی نداشتم، یک مادر تنها و ممکن بود تا اندازه ای فقیر باشم که در بریتانیای مدرن امروزی بدون سرپناه بمانم.

چرا از شکست تعریف می کنم؟

پس من چرا در مورد مزیت های شکست صحبت می کنم؟ برای اینکه شکست باریکه راهی است که رد شدن از آن ذاتاً غیرضروری است. جلوی خودم را گرفتم تا به چیزی غیر از اینی که هستم وانمود نکنم و تمام انرژی خود را گذاشتم تا کاری که برایم اهمیت دارد را به اتمام برسانم.

دلیل برای زندگی همیشه وجود دارد

تا به حال در هیچ چیز دیگری تا به این حد موفق نشده بودم، تا پیش از این در هیچ عرصه ای که باور می کردم به آن تعلق دارم، نتوانستم عزم خود را برای موفق شدن در آن جزم کنم. آزاد شده بودم. زیرا بزرگترین ترس زندگی ام به واقعیت تبدیل شده بود و هنوز زنده مانده بودم و هنوز دختری داشتم که به آن عشق بورزم. یک ماشین تایپ قدیمی داشتم و یک ایده بزرگ و آن نخ نازک تبدیل به زنجیری محکم شد که با آن توانستم زندگی ام را از نو بسازم.

مدرسه مجازی آی نو

با شکست امنیتم بیشتر شد

شکست به من امنیتی درونی داد که هیچ وقت با درس خواندن و امتحان دادن نتواستم به آن برسم. شکست درس های زیادی در مورد خودم به من آموخت که از هیچ راه دیگری نمی توانستم به آنها برسم. پی بردم که اراده ای قوی و بیشتر از آنچه انتظارش را داشتم نظم و انضباط دارم و همچنین پی بردم دوستانی دارم که ارزششان از جواهرات هم بسیار بیشتر است.

برای تغییر دنیایمان به جادوگر نیاز نداریم. تمام نیرویی که نیاز داریم از قبل در درون خودمان داریم. ما این قدرت را داریم که بهتر تخیل کنیم

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور