کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

هرگز ناامید نشو و ادامه بده

خودت رو برای مبارزه با شیطان آماده کن

هرگز ناامید نشو و ادامه بده

خودت رو برای مبارزه با شیطان آماده کن

ناامید نشو و به حرکت ادامه بده

هرگز ناامید نشو و ادامه بده
هرگز ناامید نشو و ادامه بده

نا امیدی می تونه مخفیانه وارد زندگیتون بشه و بهتون بگه این زندگی ارزشش رو نداره. اگه به ناامیدی هاتون گوش بدید، با خودتون می گید که امکان نداره بتونم از این شرایط خلاص بشم.

براساس رویدادهای موقتی تصمیم های بلتدمدت نگیر

لحظاتی هستند که تأثیر زیادی روی زندگی می گذارن، لحظاتی بسیار خشن و ناامیدکننده و اگه بخوایم روراست باشیم، همه ما لحظاتی داشتیم که می خواستیم همه چی رو ول کنیم و تسلیم زندگی بشیم. اما به خاطر شرایط موقت و گذرا، تصمیم های دائمی نگیرید. اگه جایی هستید رو دوست ندارید نگران نباشید، فقط یه قدم به جلو لازمه.

حالتون خوب نیست و ناراحتید، کافیه اول دست از گریه کردن بردارید، این یه قدم مثبته، نزارید افکارتون منحرف بشه. تنها کاری که برای پیروزی در این جنگ نیاز دارید، اینه که تو مسیر بمونید و منحرف نشید و تسلیم نشید.

مدرسه مجازی آی نو

اتفاق بد به زودی تمام می شوند

کل زندگیتون رو براساس شرایط فعلی تون قضاوت نکنید. هر شرایط بدی دارید یه روز تموم میشه تمام چیزی که در مورد اون نگرانید تموم میشه. یه روز به گذشته نگاه می کنید و به چیزهایی که نمیذاشت شب ها بخوابید می خندید!. به روز می فهمید چقدر مشکلاتتون رو بزرگ می کردید. بدون خونه هم می تونید زندگی کنید، بدون دوستتون هم می تونید زندگی کنید، بدون شوهرتون هم می تونید زندگی کنید.

ارزش انسان به اینه که، چقدر می تونه سختی بکشه و بازم ادامه بده. بزرگی مشکلات شما میزان پیشرفتتون رو مشخص می کنه. انرژی رو با معیار حرکت می سنجن. به همین دلیل شیطان می خواد که بنشینید. میگه بشین خفه شو و برای خودت احساس تأسف کن.

تسلیم شیطان نشید و با آن بجنگید

اما شما باید شیطان رو ناامید کنید نه خودتون رو همون وقتی که فکر می کنه داره شمارو زمین می زنه، باید بزنید تو دهنش و ادامه بدید. قدم به قدم جلو برید و گریه زاری نکنید، ادامه بدید و تسلیم نشید، نزارید چیزی جلوتون رو بگیره مهم نیست هوا بارونیه یا آفتابی، مهم نیست لذت بخشه یا دردناک، هر روز که صبح که بلند شدی لباست رو بپوش و حرکت کن

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور