کد تخفیف کلاسینو

کلیپ انگیزشی؛ چهار راهکار برای غلبه بر موانع در رسیدن به هدف

چگونه می‎توان بر مشکلات فائق آمد

کلیپ انگیزشی؛ چهار راهکار برای غلبه بر موانع در رسیدن به هدف
کلیپ انگیزشی؛ چهار راهکار برای غلبه بر موانع در رسیدن به هدف

برای اینکه موفقیت‎تان را با جهش بزرگی آغاز کنید و به شما کمک می‎کند که هر روز روز بهتر شوید. هر روز یکی از ما با موانعی مواجه می‎شود، ثروتمند، فقیر، جوان، پیر، زشت، زیبا. هیچ‎کس از موانع و مشکلات در امان نیست. این که تصمیم بگیرید که چگونه آن‎ها را حل کنید است که سرنوشت نهای‎تان را تعیین می‎کند.

موانع، حتی به کوچکی و سادگی ترافیک کند که باعث می‎شود دیرکنید. گم کردن کلیدهای‎تان یا از دست دادن تماسی از طرف یک مشتری مهم، وقتی انگشتتان به جسم سختی می‎خورد، داشتن روزی که همه چیز اشتباه پیش می‎رود یا هر چیز دیگری در لحظه می‎تواند اینگونه به نظر برسد که انگار پایان دنیا است. یک راه تجربه کردن این موانع است ولی نه روش یک فرد موفق.

بعد از وقت گذراندن با هزاران افراد فوق موفق در سطح بالا متوجه ویژگی مشترک آن‎ها شدم که چگونه انتخاب می‎کنند که موانع را تجربه و بر آن‎ها پیروز شوند چه موانع کوچک و چه بزرگ. از آنجایی که موانع چیزهای دائمی در مسیر موفقیت و کامیابی هستند، بگذارید شما را به استراتژی مجهز کنم که بر آن‎ها غلبه کنید به سادگی و با مرحمت.

بگذارید برایتان ۴ نکته بیان کنم تا بر موانع غلبه کنید:

۱٫ خودتان را کنترل کنید:

اول از همه باید بدانید که در رابطه با موانع شما خاص نیستید. افراد موفق می‎دانند که زندگی همیشه پر از مشقت، ناراحتی و مشکلات بزرگ و چالش برانگیز خواهد بود. فقط با آنها کنار بیایید. حالا می‎دانید که خاص نیستید. خیلی مهم است که بدانید چقدر خوش‎شانس هستید. من این افتخار را داشتم که با بعضی از فوق‎العاده‎ترین افراد روی کره زمین وقت بگذرانم. خیلی از آن‎ها با موانع خیلی ویران کننده‎ای سروکار داشته‎اند، به من اعتماد کنید. چیزی که من و شما از آن رنج برده‎ایم و قربانی‎اش بوده‎ایم در مقایسه با آن‎ها هیچ است با این حال به زیبایی از مشکلات عبور کرده‎اند بدون هیچ شکایتی، سپس به چیزی بیشتر از آنچه من و شما داریم، رسیده‎اند بدون چیزی که راجع به آن بنالند، آزرده شوند و شکایت کنند. آیا اخیراً با سختی یادی مواجه شده‎اید؟ آیا به خاطر آن خودتان احساس تأسف و ناراحتی می‎کنید؟ بروید و به یک مرکز سوختگی محلی سر بزنید، به یک پناهگاه بی‎خانمان‎ها یا مسیر کوتاهی را طی کنید و به جایی از شهر بروید که فقیرنشین و خطرناک است. می‎دونید چیه می‎شه؟ تأسف خوردن برای خودتان تمام می‎شود.

۲٫ چیزهای قابل کنترل کردن را کنترل کنید:

این برای من نجات دهنده بود «اتلس» قبلاً قهرمان من بود. فردی که آنقدر قوی بود که می‎توانست کل دنیا را روی پشتش حمل کند. قابل تحسین ولی غم‎انگیز بود. من یاد گرفتم که شانه بالا بیندازم. آنها را رها کنید. با رها کردن کنترل شرایط، در زندگی‎تان کنترل بیشتری به دست می‎آورید این، به خصوص در موقع مواجه با موانع مهم می‎شود.

به وضعیت نگاهی بیندازید و از خودتان بپرسید؛ چه بخشی از این را می‎توانم کنترل کنم؟ سپس چیزهای دیگر را رها کنید سپس ۹۹٫۹۹ درصد بارهای ذهنی و احساسی از شما برداشته می‎شود. شما آزاد می‎شوید که روی ۰٫۰۱ درصد کار کنید که فقط به نوع واکنش شما و شرایط بستگی دارد. همانطور که «جیم ران» به من یاد داد اتفاقی که برایتان می‎افتد سرنوشتتان را تعیین نمی‎کند، اتفاقی که برای شما می‎افتد، برای همه ما اتفاق می‎افتد. اینکه چطور به چیزی که برایتان اتفاق می‎افتد واکنش نشان می‎دهید است که سرنوشتتان را تعیین می‎کند.

۳٫ کمک بخواهید:

کمک خواستن نه تنها بار روی دوش‎تان را سبک می‎کند بلکه همچنین به کسانی که به شما کمک می‎کنند قدرت می‎دهد. مردم می‎خواهند ارزش داشته باشند، می‎خواهند بدانند که برایتان مهم هستند، این که قادر باشند به شما کمک کنند به آن‎ها کمک می‎کند حس مهم بودن کنند و مهم باشند. این هدیه را با بیشتر کمک کردن از دیگران به آن‎ها بدهید.

۴٫ فقط به حرکت کردن ادامه دهید:

گاهی فقط به رفتن ادامه دادن، تنها کاری است که می‎توانیم انجام دهیم ولی همین کافی است. فقط روی قدم جلوی پیش روی‎تان تمرکز کنید همین کافی است. من مصاحبه‎ای را با با «چد هایسمن» داشتم به یاد دارم «چد» در تصادفی جدی آسیب دیده بود، تمام چهار اندام زیرینش فلج شده بود فقط می توانست از مچش استفاده کند و کمی از عضله بازویش استفاده می‎کرد. دو ساعت برایش طول می‎کشید که فقط صبح‎ها لباس بپوشد با این حال حتی بیشتر از من سفر می‎کند. بیش از دویست بار در سی و هشت کشور در ۷ قاره در سال سخنرانی می‎کند. «چد» صندلی چرخدارش را با دستش بیش از ۵۰۰ مایل حرکت داد تا رکوردی جهانی ثبت کند، آن وقت من راجع به ۱۰ مایل دویدن ناله و شکایت می‎کنم. «چد» از ۵۱۳ مایل مسیر حرکتش در بیابان این را به اشتراک گذاشت که از این استراتژی استفاده کرده است. او فقط کاری را که جلویش بود انجام می‎داد گفت: من نمی‎توانستم تابلوهای مایل شما را بشمارم باید در زمان خط یک یاردی یک بزرگراه را می‎گرفتم و می‎رفتم. وقتی با موانع سختتان رو به رو می‎شوید، به جای این که راه حلی برای کل مشکل بیابید، فقط به رفتن ادامه دهید، فقط روی قدم بعدی تمرکز کنید. نیروهای ویژه دریایی یک شعار معروف دارند که وقتی تحت استرس هستند از آن استفاده می‎کنند. وقتی که صدایی در گوششان زمزمه می‎کند که باید تسلیم شوید می‎گویند: هنوز نمرده‎اید، پس نمی‎توانید تسلیم شوید. کهنه سرباز نیروی ویژه دریایی «ریچارد» این را به من گفت: یک مرد یا یک زن فقط به دو طریق می‎تواند شکست بخورد اگر که تسلیم شود یا بمیرد. آیا گیر کرده‎اید؟ مطمئن نیستید که چه کنید؟ فقط به جلو رفتن ادامه دهید هربار فقط یک گام به ظاهر کوچک. اگر نمرده‎اید، پس تسلیم نشوید، فقط به راه رفتن ادامه دهید.

از شما می‎خواهم این کار را انجام دهید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید که اکنون با چه مانع بزرگی رو به رو هستید و اینکه برنامه دارید که چگونه با استفاده از توضیحاتی که برایتان دادم بر آن غلبه کنید.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور