کد تخفیف کلاسینو

معرفی موسسه علمی آموزشی فدک

فدک

توجه : این یک آگهی تبلیغاتی است و محتوای آن به سایت ایران توشه مربوط نمی باشد.

فدک

معرفی موسسه علمی آموزشی فدک

یکی از مهمترین دوره های تحصیلی هر دانش آموزی ورود به دانشگاه و مشخص کردن هدف تحصیلی در آینده است. کنکور به مثابه پلی است که دو دوره متفاوت از زندگی را به هم وصل می کند. به همین دلیل کنکور در تعیین سرنوشت آموزشی دانش آموزان نقش تعیین کننده ای را بازی می نماید.

قبولی در کنکور

برای کسب رتبه مناسب و قبولی در رشته دلخواه علاوه بر تلاش و کوشش کردن داشتن یک برنامه مشخص نیز لازم می باشد. موسسه آموزشی فدک یکی از موسسات معتبر کنکوری است که می تواند شما را در قبولی یاری نماید. مشاوره کنکور

حوزه فعالیت موسسه سرای دانش فدک

این موسسه علمی آموزشی در حوزه های متعددی مشغول به فعالیت است که به سه گروه عمده تحت عنوان برگزاری آزمون های آزمایشی، فروش آزمون های آزمایشی و انتخاب رشته تقسیم می شود که هرکدام را به تفصیل توضیح خواهیم داد:

  1. برگزاری آزمون‎های آزمایشی:

یکی از مسائلی که می تواند داوطلبان کنکور را برای آزمون اصلی آماده کند، شرکت در آزمون های آزمایشی و قرار گرفتن در شرایط آزمون می باشد. این موسسه با بررسی آزمون های پیشین و نحوه طرح سوالات کنکور، سوالاتی را به داوطلبان ارائه می کند که احتمال طرح آنها در کنکور بیشتر از بقیه سوال ها باشد.

فروش آزمون های آزمایشی

دسترسی داوطلبان به نمونه سوالات کنکوری می تواند داوطلبان را با نحوه طرح سوالات کنکور آشنا سازد و باعث گردد که توانایی در تست زنی افراد را بالا ببرد. موسسه سرای دانش فدک با عرضه نمونه سوالات شبیه سازی شده کنکوری که بیشترین احتمال را برای طرح شدن در کنکور را دارند می تواند موقعیت مناسبی را برای مشتریان آن فرآهم آورد.

مشاوره

برترین مشاور و برنامه ریز کنکور

پس از آزمون کنکور مهمترین بخش سرنوشت ساز در انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه می باشد. برخی از داوطلبان هستند که به دلیل عدم آگاهی از نحوه انتخاب رشته با وجود داشتن رتبه خوب در دانشگاه های پایین تر قبول می گردند و همین باعث نارضایتی آنها خواهد شد. در انتخاب رشته ملاک های زیادی مانند رتبه، درصد دروس، سیلقه، توانایی، مهارت، بعد مسافت، هزینه و… برای انتخاب موثر هستند. موسسه سرای دانش فدک با داشتن کادری مجرب و کارآزموده می تواند با توجه به شرایط شما بهترین رشته را برای شما انتخاب کنند.

 

موسسه سرای دانش فدک

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور