کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ زمان معمولی بودن به پایان رسیده

والترباند

فیلم انگیزشی؛ زمان معمولی بودن به پایان رسیده
فیلم انگیزشی؛ زمان معمولی بودن به پایان رسیده

دیگر زمان معمولی بودن به پایان رسیده است

سلام من والتر باند هستم و به قسمت دیگری از برنامه انگیزشی ما خوش آمدید

به مکان های بسیاری سفر می کنم. و با انسان های بسیاری برخورد دارم. زمانی که به اطراف خود نگاه می کنم می بینم که افراد متوسط همه جا حضور دارند. این گونه به نظر می رسد که متوسط بودن یک اپیدمی است. زمانی که به رستوران می روم غذای متوسط برایم سرو می شود. زمانی که به هتل می روم سرویس دهی متوسطی دارند.

مانند این است که انسان ها صبح ها از خواب بیدار می شوند و به خود می گویند: «من فقط می خواهم متوسط باشم، زیرا به راحتی می توانم شغلی متوسط، خانه ای متوسط، خودرویی متوسط بچه‎هایی متوسط و همسری متوسط داشته باشم و هیچ مسئله ای پیش نخواهد آمد». اگر چنین شخصی هستید، مخاطب من شما نیستید، اگر شما چنین شخصی هستید با یکدیگر نمی توانیم کنار بیاییم.

مخاطب من انسان های متفاوت هستند، انسان هایی هستند که هدف دارند. انسان هایی که سعی می کنند الگوها را تغییر دهند، انسان هایی که سعی دارند پیشرفت کنند. اگر شما چنین شخصی هستید، دلیل حضور ما شما هستید، اگر چنین شخصی هستید زمان آن فرارسیده است که صحبت کنیم و باید درک کنیم که از آنجایی که متوسط بودن همه جا را فرا گرفته است، می خواهم که متوسط بودن در زندگی شما رسماً به پایان برسد و تنها راهی که شما موفق به انجام چنین کاری می شوید این است که این کلمه قدرتمند را با ارزش بدانید. می خواهم آن را به شما بگویم، کلمه ای ساده است. قبلاً آن را شنیده اید، اما از شما می خواهم آن را خوب درک کنید. این کلمه «اضافه» است. انسان های معمولی تمایلی به انجام کارهای اضافه ندارند. اما من و شما این گونه نیستیم. من و شما به انجام کارهای اضافه متعهد هستیم.

پس اگر می خواهید پیشرفت کنید، اضافه کلمه ای است که باید خوب آن را درک کنید. اضافه کلمه ای است که باید ارزشش را بدانید، کلمه ای است که قفل آینده شما را خواهد گشود. این کلمه شما را از بدهکاری نجات خواهد داد، می تواند درآمد شما را افزایش دهد.

این کلمه را پس از من تکرار کنید: «اضافی، اضافی، اضافی» زمان بیشتری را صرف آماده کردن اسلایدهای خود کنید. زمان بیشتری را صرف آماده شدن برای آزمون خود کنید، زمان بیشتری را صرف آماده کردن خود، لباس پوشیدن و مدل دادن به موهای خود کنید، زمان بیشتری صرف کارهای مهم خود کنید، زیرا چنین کاری دشمن متوسط بودن است.

هیچ وقت این کلمه را فراموش نکنید زیرا من از دیدن افراد متوسط خسته شده ام و متوسط بودن برای تو، دوست من، رسماً به پایان رسیده است. زیرا الان دیگر رمز را می دانید و آن کلمه رمز «اضافی» است.

فیلم انگیزشی؛ زمان معمولی بودن به پایان رسیده :

 

 

منبع: ایران توشه

 

در ایران توشه بخوانید :

فیلم انگیزشی؛ روحیه سخت کوشی ویژگی اصلی افراد موفق است

فیلم انگیزشی گرنت گاردن ؛سطح اهدافت را پایین نیاور

فیلم انگیزشی والترباند ؛ فرصت ها را از دست ندهید

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور