کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی رسیدن به موفقیت در بین شکست ها

کلیپی که زندگی شما را به کل تغییر می دهد

فیلم انگیزشی رسیدن به موفقیت در بین شکست ها

فیلم انگیزشی رسیدن به موفقیت در بین شکست ها

کلیپی که زندگی شما را به کل تغییر می دهد

فیلم انگیزشی رسیدن به موفقیت در بین شکست ها
فیلم انگیزشی رسیدن به موفقیت در بین شکست ها

وقتی متوجه می­شوی که چه چیزهایی وجود دارند که می خواهی انجامشان بدی، و من معتقدم که تمام ما با یک هدف خاص به دنیا می­آییم که همه ما کارهایی داریم که می خواهیم انجامشان دهیم.

ویدیو در انتهای پست موجود می باشد.

همه ما نقاط قوتی در درونمان داریم که همین نقاط قوت مسئولیتی برای ما به ارمغان می آورند که قدرت واقعی خودمان را آشکار سازیم. این فقط امکان پذیر نیست برخی آزروهایت را داشته باشی، بلکه این کاملاً ضروری است. این ضروری که آن آرزویت را داشته باشی، این که برای آرزوهایت کار کنی، اینکه قدرت خود را افزایش دهی این که به سمت هر آنچه که در سراسر جهان که مال تو هست حرکت کنی.

هر روزی که از خواب بلند می شوی، برای تو بهتر است که وقتت را در رویاهایت صرف کنی، برای تو بهتر که وقتت را تلف نکنی. این وقت تلف کردن نیست، اتفاقاً این لازم است. این شخصیت تو هست، القاب نیست که را می­سازند، موفقیت نیست که تو را می­سازد، شخصیت تو است که موفقیت ها را، اعتقاد تو را می سازد که دقیقاً از همین جا شروع می شود.

دویدن در ساعت ۵ صبح و حتی و وقتی که داره بارون میاد و زمانی که دیگران همه در خواب هستند. این زمانی است که تو برنده شدی!! قلب قهرمان ها لامپی است که همیشه کلیدش روشن است (همیشه امیدوارند). آن خاموش و روشن نمی شود، وقتی که در حال تماشای آن است، آن ثابت است (تصمیمشان را به خاطر نظرات دیگران عوض نمی کنند).

اینکه تو چطور به چیزی نگاه می کنی خیلی مهم استف اگر هدفت را از آن خودت ببینی، کار درست را انجام دادی. بهترین توانایی هایت در هر زمان! و مشکلی که خیلی از شماها دارید این است که برای پشتیبانی از رویاهایتان احتیاج به شخص دیگری دارید، این رویای تو هست. روی کمک دیگران حساب باز نکن، این رویای خودت است. اگر می خواهی که رویاهایت محقق شوند، هدفت را نشانه بگیر و رویایت را محقق کن.

اگر می خواهی این اتفاق بیافتد، برو بالا و سخت کار کن. اگر چیزی را خیلی می خواهی تا حدی که به سمتش بروی و برای بدست آوردنش بجنگی، روز و شب برای آن تلاش کن، برای رسیدن به آن هدفت، زمان، آرامش و خوابت را صرف کن. اگر تمام رویاهایت و برنامه هایت درباره آن است و زندگی بدون آن بی ارزش و بی فایده است و اگر در کمال رضایت در آن راه عرق بریزی، برای رسیدن فریاد بزنی و برایش برنامه­ریزی کنی و هر مانعی که در مقابل آن سر راه است را کنار بزنی موفق می شوی ولی اگر در عین دارا بودن استعدادهایت، هوش، اعتقادات، امیدواریت و سماجتت که دارای به راحتی از هدفی که داری دست بکشی، حتی اگر هم گرسنه باشی، نه ضعیف باشی، نه مریض باشی و نه هیچ مشکل دیگری داشته باشی، مغزت تو را از چیزی که می خواهی دور می کند.

به این می گویند زندگی که همیشه در حال تغییر است، بعضی وقت ها بالایی، بعضی وقت ها هم پایین. می توانم این را به تو بگویم که مراقب این باش. شرایط همیشه دقیقاً به خوبی پیش نمی رود، فقط گاهی این اتفاق می افتد!! گاهی …؛ و این دقیقاً همان زمانی است که زندگی می خواهد با تو بازی کند.

اهمیت ندارد که چقدر خوب هستی، اهمیتی ندارد که چقدر با استعداد هستی، اهمیت ندارد که چقدر روی خودت کار کردی. بعضی وقت ها است که شرایط به خوبی پیش نمی رود، فقط می خواهد که درست پیش نرود. زمان هایی هستند که هر چیزی که می تواند اتفاق بیافتد، اتفاق می افتد. اما در طول این لحظات است که پیشرفت شکل می گیرد.

هر کسی می توانه حس خوبی داشته باشه وقتی سلامتی اش را داره، وقتی مشکلاتش حل می شود، وقتی یک رابطه خوب با کسی داشته باشید. در آن لحظه هر کسی میتونه مثبت اندیش باشه، هر کسی میتونه دید گسترده تری داشته باشه، هر کسی می تونه تحت این شرایط به خودش ایمان داشته باشه، بین چه چالش های بزرگی می توانند وجود داشته باشند. چالش­های واقعی در طول پیشرفت، فکری، عاطفی و روانی دقیقاً وقتی که احساس شکست می کنی به سراغت می آیند. چیزی که بعضی از شما تجربه کردید، دلیل اینکه به چیزی که می خوای تغییر نمی کنی. تو فکر می کنی که تنها این فرصت برای توست و هیچ فرصت دیگری غیر از این برای تو نیست.

همه ما تجربیات ناراحت کننده ای داشتیم و حتی اگر تا کنون نداشته ایم، احتمالاً خواهیم داشت و تو میتونی اجازه بدی نابودت کنه یا اینکه دوباره شروع کنی. تو می تونی به خودت اجازه بدی که پایین باشی و شکست خورده باقی بمونی و یا اینکه تصمیم بگیری که من اجازه نمیدم که این اتفاق برای من بیافتد. من بزرگتر از این حرف ها هستم این ساده نیست، و تو میخواهی تغییرش دهی، این کار ساده نیست، در واقع اگر ساده بود هر کسی انجامش می داد. اما اگر جدی هستی، به سمتش برو. همه ما در طول زندگی زمین خورده ایم، اما سوال این است که چه کسی مجدداً بلند می شود؟ پاشو و دوباره شروع به پیشرفت کن، تو دقیقاً لب مرزی، هم می تونی از مسیرت منحرف بشی و هم می تونی به بالاترین حد برسی ….

ادامه متن در ویدیو:

 

 

لینک دانلود ویدیو:

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور