کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ با دیدگاه های انسان‎های موفق و قوی آشنا شوید

دیدگاه های انسان‎های موفق

فیلم انگیزشی؛ دیدگاه های انسان‎های موفق
فیلم انگیزشی؛ دیدگاه های انسان‎های موفق

فیلم انگیزشی؛ دیدگاه های انسان‎های موفق

اغلب اوقات جوانی را می‎بینیم که به گونه‎ای زندگی خود را تلف می‎کنند، بدون اینکه بدانند دلیل کاری که انجام می‎دهند چیست. منظور من این است تنها خواستن، جاه طلب بودن برای موفق شدن کافی نیست. این تنها میل به موفقیت است دانستن آنچه که می‎خواهید فهمیدن دلیل کاری که انجام می‎دهید. وقف کردن تمام انرژی بدنتان برای دستیابی به اهدافتان. اگر احساس می‎کنید چیزی برای ارائه دادن دارید، اگر احساس می‎کنید استعداد خاص شما ارزش پرورش دادن دارد، ارزش اهمیت دادن دارد، در نتیجه هیچ چیز دیگری وجود نخواهد داشت که نتوانید به آن برسید.

کاری انجام دهید که نسبت به آن اشتیاق فراوان دارید. مردم می‎گویند باید برای کاری که انجام می‎دهید شور و اشتیاق فراوان داشته باشید. و این گفته کاملاً درست است زیرا دلیل این است که موفقیت آنقدر سخت است که هر فردی بدون داشتن اشتیاق کافی تسلیم خواهد شد. واقعاً سخت است و شما باید آن کار را برای مدتی مداوم انجام دهید. بنابراین اگر کار خود را دوست ندارید، اگر از انجام آن لذت نمی‎برید و آن را دوست ندارید در نهایت تسلیم خواهید شد.

در بدترین شرایطی که هیچ بانکی به شما وام نمی‎دهد، بدون داشتن پول چگونه تجارت خود را آغاز می‎کنید. در این شرایط چه کار می‎کنید. آمادگی «نه» شنیدن را داشته باشید و کارهایی که دیگران تمایلی به انجام آن را ندارند، انجام دهید. آنچه لازم است انجام دهید، بهای آن را بپردازید، هرچه هست باشد و سعی کنید در این روند هیچکس را ناراحت نکنید. من ۲۴ ساعت در روز و هفته روز هفته کار می‎کنم. این چیزی است که واقعاً برایم اهمیت دارد. حل مشکلات و موفق بودن برایم مهم است. هر زمان که با مانعی رو به رو می‎شدم از آن به سود خود بهره می‎بردم و آن را برطرف می‎کردم. هیچ وقت از دیگران نه نشنیدم از نظر من «نه» با «شاید» برابر بود و در نهایت «شاید» را به «بله» تبدیل می‎کردم. از آنچه در اختیار دارید استفاده کنید. هرچه سخت‎تر باشد، هرچه چالش بزرگتر باشد، فرصتی که با آن رو به رو خواهید بود. فرصت‎ها بی‎شمار و نامحدود هستند.

من واقعاً به ثروتمند شدن ایمان دارم، من به تلاش برای ثروتمند شدن ایمان دارم. عادت‎های لازم را در خود ایجاد کنید. شما قدرت ذهنی و انرژی لازم را در اختیار دارید، اما عادت‎های لازم برای موفقیت را باید در خود ایجاد کنید.

اگر دقیقاً بدانید که چه جایگاهی می‎خواهید داشته باشید باید زمان زیادی را با افرادی که در آن جایگاه قرار دارند سپری کنید.

ما از روش‎های مختلفی به استانداردهای خود دست پیدا می‎کنیم. اگر توسط افراد معمولی محاصره شده باشید، معمولی بودن استاندارد شما خواهد شد و ذهن شما براساس معمولی بودن عمل خوهد کرد که توسط افرادی که شما را احاطه کرده‎اند مشخص می‎شود شما نیز در نهایت مانند آن‎ها خواهید شد.

به هیچ کس اجازه ندهید دوست، عضوی از خانواده، فامیل، معلم یا هر کس دیگری به هیچ کس اجازه ندهید که به شما بگوید رویایی که برای خود و خانواده خود دارید امکان پذیر نیست قطعاً امکان پذیر است. یکی از آن افرادی نباشید که بیست سال دیگر در چنین روزی شغلی کارمندی و معمولی دارند و ناراحت و عصبی هستند.

ترس از چه چیزی شما را در مسیر رسیدن به رویاهایتان متوقف کرده است؟ چه می‎شود اگر بر آن ترس غلبه کنید، هر چه که هست چیزی که مانع خلق رویاهایتان می‎شود، چه می‎شود اگر بتوانید تمامی عظمت خود را در زندگی جلوه‎گر کنید. آیا چنین کاری خواهید کرد؟ آیا به انجام چنین کاری «بله» خواهید گفت؟

از دنیا به اندازه جایگاهی که دارید بهره خواهید برد. درگاه رسیدن به موفقیت در درون شماست نه خارج از شماو بهترین راه برای داشتن زندگی متفاوت و بهترین راه برای داشتن شرایط زندگی مرفه و بهترین راه برای ایجاد تغییر در دنیا تغییر خودتان است. منظور من این است که به اندازه جایگاه خود از زندگی بهره‎مند خواهید شد. اگر می‎خواهید زندگی متفاوتی داشته باشید باید مانند شخصی که زندگی متفاوتی دارد تفکر و رفتار کنید. این بدین معنی است که مانند شخصی متفاوت فکر کنید و ذهن و دیدگاه خود را با بهترین کتاب‎ها، ایده‎ها و مکالمات پر کنید به گونه‎ای که اغلب مردم رفتار نمی‎کنند رفتار کنید. در هر صورت برای متمایز بودن باید شروع به انجام کارهایی کنید که تعداد اندکی حاضر به انجام آن‎ها هستند. تلویزیون را خاموش کنید، افراد منفی‎گرا را نادیده بگیرید، دست از گفتن جملات بیهوده بردارید، شروع به ساختن ایده‎های مختلف کنید، غذای سالم‎تر بخورید، ورزش کنید، بدوید. تمرکز خود را از روی کارهای بی‎نتیجه برداشته و روی کارهایی که نتیجه‎بخش هستند قرار دهید. اگر واقعاً می‎خواهید دیدگاه‎های جدیدی در خود به وجود آورید باید کارهایی را انجام دهید که افراد اندکی حاضر به انجام آن‎ها هستند.

هشتاد و پنج در صد میلیاردرها خودساخته هستند. در نهایت میزان موفقیت شما بسیار مهم است. هرچه قدر سخت‎تر و بیشتر تلاش کنید، شانس بیشتری خواهید داشت.

همیشه فکر می‎کردم هرکس خودش را خلق می‎کند. با توجه به دلایل، شرایط و تجربیاتی که داریم هر یک از ما ساخته تخیلات خود هستیم.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور