کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ تو حتماً برنده خواهی شد

تو حتماً برنده خواهی شد

فیلم انگیزشی؛ تو حتماً برنده خواهی شد

فیلم انگیزشی؛ تو حتماً برنده خواهی شد

تو حتماً برنده خواهی شد

فیلم انگیزشی؛ تو حتماً برنده خواهی شد
فیلم انگیزشی؛ تو حتماً برنده خواهی شد

مانع اصلی ما برای عمل کردن ترس است. ترس از شکست و اگر تا حالا شکست نخورده باشید دوباره نمی‎خواهید شکست بخورید. از درد و احساس ناامیدی از شکست متنفرید. خیلی از ما کاری شروع نمی‎کنیم، چون نیاز به تأیید دیگران داریم، می‎خواهیم که همه از ما خوششان بیاد و ما را بپذیرند. ما به چیزی کمتر از جایگاه خودمان قانع می‎شویم. احساس خوبی از این وضعیت نداریم اما با خود کنار می‎آییم بهانه‎هایی هم می‎تراشیم که برای آن توجیهی داشته باشیم.

بیشتر مردم دوست دارند در حاشیه امنیت خودشان پادشاه باشن. آن‎ها فقط می‎خواهند که کارهایی را انجام بدهند که می دانند چگونه انجامش بدهند. پس دلایل زیادی وجود دارد که ما عمل نمی‎کنیم. عمل دیگری که روی ما تأثیر می‎گذارد این هست که ما نمی‎خواهیم مسئولیت کارهای خودمان رو قبول کنیم. می‎خواهیم یکی دیگر کارهای ما رو انجام بدهد و این عمل غیرممکن می‎باشد.

اگر بخواهید به این شیوه زندگی کنید، چیزی در درون شما می‎میرد. باید شروع کنید به پرسیدن سوال‎هایی از خودتان که: من واقعاً چه چیزی می‎خواهم؟ صبر نکنید و منتظر شرایط نمانید، منتظر عالی بودن شرایط نمانید، منتظر شرایط ایده‎آل نمانید. شرایط ایده‎آل هیچ وقت ایده‎آل نمی‎شوند.

فرصتی که امروز دارید ممکن است که سال آینده نداشته باشید همچنین دو سال بعد هم ممکن است دیگر نباشد حتی سال بعدش هم ممکن است که دیگر نباشد. این تنها فرصتی است که شما دارید. زمانی که تصمیم می‎گیرید کاری را شروع کنید، وقتی که تصمیم می‎گیرد زندگی کنید به شما هشدار می‎دهم این تصمیم می‎تواند دردناک باشد، این تصمیم می‎تواند ناراحت کننده باشد اما دقیقاً رشد شما از همین جا شروع می‎شود.

هیچ وقت از خودتان راضی نشوید. شما با تلاش و وقت گذاشتن بر روی خودتان در حقیقت در حال سرمایه‎گذاری هستید و این بزرگترین توانایی هست که انسان نسبت به سایر موجودات دارد. ببینید، یک سگ فقط می‎تواند سگ باشد، یگ درخت فقط می‎تواند درخت باشد. ای انسان! تو توانایی‎های نامتناهی داری. با تمرکز کردن روی خودتان و توسعه توانایی‎های خود می‎توانید پیشرفت کنید. شما می‎توانید شکل زندگی خود را به طور کل تغییر دهید.

خیلی از مردم بدون اینکه هیچ اثری از خود به جای بگذارند این دنیا را ترک می‎کنند، هیچ کسی نمی‎فهمد که اصلاً آن‎ها وجود داشتن. می‎خواهید چه چیز را بعد از خودتان به جای بگذارید؟ چه تغییر و تفاوتی را می‎خواهید ایجاد کنید؟ به ندای درون خود توجه کنید، سعی‎نکنید که همه چیز را با منطق تفسیر کنید. بعضی اتفاقات در زندگی می‎افتند که کاملاً برخلاف منطق هستند. چیزهای بزرگ و باشکوهی در کائنات است که فقط اسم شما بر روی آن حک شده است. هیچ کس نمی‎تواند آن‎ها را به دست بیاورد چون اسم شما بر روی آن حک شده است. دیگران نمی‎توانند چیزی که مال شماست را به دست آورند، این مال شماست زمانی که این موضوع را درک کردید رویایی که شما به دنبالش هستید در حقیقت آن رویا هم به دنبال شماست. نگران نمی‎شوید، نمی‎ترسید. دیگر به این فکر نمی‎کنید که ممکن است کسی آن را از شما بگیرد.

شما باید بگویید: بله به رویاهایم می‎گویم: بله به خودم می‎گویم: بله بله بالاخره به دستشان می‎آورم، بله، من می‎توانم. شما به هیچ کس نیاز ندارید که رویای شما را تأیید کند این رویا به شما داده شده اگر دیگران رویای شما را درک نمی‎کنند به این دلیل است که این رویای آن‎ها نیست این به شما داده شده. شما باید تا می‎توانید دوباره و دوباره و دوباره برگردید و تلاش کنید اما وقتی که تصمیمتان قطعی شده باشد و به کاری که انجام می‎دهید ایمان داشته باشید زندگی شما دارای معنایی خاص می‎شود و شما به معنای واقعی قدرتمند می‎شوید. من قبول نمی‎کنم که من را انکار کنند و می‎روم بیرون و خودم را ثابت می‎کنم با جسارت تمام، بدون توجه به اینکه با چند تا «نه» در زندگی‎ام رو به رو می‎شوم.

اصلاً مهم نیست که تا به امروز چند بار شکست خورده‎ام. اصلاً مهم نیست که تا به امروز چه تعداد اشتباه کرده‎ام. شکست‎های من اصلاً مهم نیستند، اصلاً مهم نیست تا امروز چه کار کردم. بله، بله، بله من می‎توانم.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور