کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی والترباند ؛ فرصت ها را از دست ندهید

والترباند

فیلم انگیزشی والتر باند؛ فرصت ها را از دست ندهید

چیزی که در موردش صحبت می کنم و می گویم آن را از دست ندهید، منظورم فرصت هاست. چیزی که در مورد فرصت های مختلف فهمیدم و به نظرم شما هم با من هم عقیده هستید، این است که فرصت های مختلفی پیش می آیند، ما نمی دانیم چه زمانی رخ می دهند. گاهی اوقات یکدفعه پیش می آیند. در هر صورت ما باید در چنین شرایطی آماده باشیم و همیشه باید شرایط را زیر نظر داشته باشیم برای درک فرصت ها.

پس اصل شماره یک این است همیشه با چشمان باز شرایط را زیر نظر داشته باشید. زیرا فرصت های مختلفی سر راه شما قرار خواهند گرفت. اصل شماره دو باید بتوانید فرصت های مناسب را به سرعت تشخیص دهید. زیرا گاهی اوقات زمانی که فرصت مناسبی رخ می دهد ممکن است با توصیفی که شما در ذهن خود دارید تطابق نداشته باشد و به خود می گویید: «من چنین کاری نخواهم کرد، درآمدش کافی نیست»، «به چنین جایی نقل مکان نخواهم کرد»، نمی خواهم چنین کاری انجام دهم. از شما می خواهم درک کنید که اگر به دنبال فرصت های مناسبی هستید در بسیاری از مواقع که رویا و اهداف بزرگی دارید اولین فرصت مناسبی که با آن رو به رو می شوید، ممکن است بسیار کوچک باشد و ناچیز به نظر برسد. بنابراین مراقب باشید که فرصت ها را به خوبی شناسایی کنید. در غیر این صورت آن را از دست خواهید داد و همیشه حسرت آن را خواهید خورد.

فرصت های مناسبی برای شما پیش خواهد آمد، به شما قول می دهم اگر واقعاً به دنبال یافتن آنها هستید، اگر قدر آنها را بدانید و بیشترین بهره را از آنها ببرید، قطعاً آنها را از دست نخواهید داد. زیرا آن فرصت کوچک می تواند برای شما به شانسی بسیار بزرگ تبدیل شود. آن فرصت ناچیز می تواند رستاخیزی برای شما باشد که سالها انتظار آن را می کشیدید و برای آن دعا می کردید.

بنابراین زمانی که فرصت مناسبی پیش آید آمادگی آن را داشته باشید و آن را با تمام وجود بپذیرید. قدر آن را بدانید. تنها چیزی که می دانم این است که فرصت های مناسبی پیش خواهند آمد. فرصتی که انتظار آن را می کشید پیش خواهد آمد. پس با دقت شرایط را زیر نظر داشته باشید و زمانی که با فرصت مناسبی رو به رو می شوید، از شما می خواهم که آن را از دست ندهید و بیشترین بهره را از آن ببرید و آن را از آن خود کنید.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور