کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی والترباند، شما به گوش گیر نیاز دارید

فیلم انگیزشی والترباند، شما به گوش گیر نیاز دارید
فیلم انگیزشی والترباند، شما به گوش گیر نیاز دارید

فیلم انگیزشی والترباند، شما به گوش گیر نیاز دارید

سلام من والتر باند هستم و به برنامه انگیزشی ما خوش آمدید.

انگیزشی اگر خوب در مورد این موضوع فکر کنید متوجه خواهید شد که هرجایی می رویم صداهای مزاحم وجود دارد. دوستان شما در حال نصیحت کردن هستند، خانواده شما در حال نصیحت کردن است. همه در این تلاش هستند که به شما بگویند چکار کنید. وقتی به فیس بوک و توئیتر سر می زنید نیز با این صداها رو به رو هستید. حتی زمانی که اخبار را دنبال می‎کنید استراحتی ندارید. همه جا صداهای مزاحم وجود دارد. هر سویی که می رویم با صداهای مزاحم رو به رو هستیم. مشکل من با صداهای مزاحم این است که این صداها آزار دهنده هستند. شما را سرخورده می کنند، شما را خسته می کنند این صداها شما را مجبور به تسلیم می کنند.

دلیل نیاز شما به گوش گیر این است که شما باید صداهای مزاحم را حذف کنید. یک راه برای حذف صداهای مزاحم از دنیای خود این است که تمرکز، اعتماد به نفس و پایبند بودن به عقیده. این تنها راهی است که با آن می توانید صداهای مزاحم را حذف کنید. در رویارویی با مشکلات اطرافیان در مورد شما صحبت خواهند کرد، وقتی شکست می خورید اطرافیان در مورد آن صحبت خواهند کرد، زمانی که نظر خود را بیان می کنید قطعاً افرادی با شما مخالفت و صداهای مزاحم ایجاد خواهند کرد. اما اگر تمرکز داشته باشید، اگر اعتماد به نفس داشته باشید، اگر به عقیده خود احترام بگذارید، هیچ صدای مزاحمی را نخواهید شنید. زیرا تمرکز، اعتماد به نفس و عقیده تنها راه حذف صداهای مزاحم است.

اما خبر خوب این است که همین طور که اعتماد به نفس و تمرکز خود را تقویت می کنید حتی قبل از آن که متوجه شوید صداهای مزاحم از بین خواهند رفت. قبل از آن که متوجه شوید دیگر آنها را نخواهید شنید. زیرا تا حدی متمرکز و با اعتماد به نفس هستید و تا حدی به عقیده خود پایبند هستید که تنها چیزی که نگران آن هستید این است که مطمئن شوید به جایگاهی که می خواهید برسید.

اما یک منبع صدای مزاحم وجود دارد که باید در مورد آن صحبت کنیم از منابع خارجی نیست. اولین صدای مزاحمی که باید از بین ببریم صدای مزاحم درون شماست. آن صدا شما را شب ها تا دیر وقت بیدار نگه می دارد آن صدا شما را خسته و کوفته می کند. می دانم بعضی شب ها تا دیروقت بیدار می مانید، می دانم نگران هستید، می دانم گاهی اوقات بی خوابی دارید زیرا می ترسید. اما امروز اینجا هستم تا به شما بگویم تمرکز، اعتماد به نفس و پایبند بودن به عقیده خود، می تواند صداهای مزاحم را از بین ببرد.

تنها راهی که می توانید صدای مزاحم را متوقف کنید ممکن است این صدای مزاحم از منابع خارجی و یا درون شما باشد. اول متمرکز باشید، سپس اعتماد به نفس داشته باشید. اما از همه مهمتر، هدف شما در زندگی نیازمند پایبند بودن به عقاید خودتان است. زمانی که این سه مورد را در کنار یکدیگر داشته باشید حتی از گوش گیر هم بهتر عمل می کنند. زیرا دیگر صداهای مزاحم را نخواهید شنید. علی رغم اینکه هنوز صداهای مزاحم وجود دارند

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور