کد تخفیف کلاسینو

علوم فضایی به لیست دروس مقاطع متوسطه اول و دوم افزوده می شود

فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان

اضافه شدن دروس علوم فضایی به مقاطع متوسطه اول و دوم
اضافه شدن دروس علوم فضایی به مقاطع متوسطه اول و دوم

فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان از ورود علوم فضایی به کتب درسی مقاطع متوسطه اول و دوم، با همکاری سازمان فضایی ایران، خبر داد.

به گزارش وب سایت ایران توشه از سازمان فضایی ایران، مهاجرانی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و سازمان فضایی ایران بیان کرد که: یکی از ویژگی‌های سازمان‌هایی که می‌توانند خودشان را سازمان‌های مترقی معرفی کنند، میزان تعاملی است که با شرکا یا سازمان‌های بیرونی دارند، در همین راستا مرکز ما بر اساس دستور وزیر مبنی بر کمک به مدارس تیزهوشان، شروع به رایزنی با سازمان های مختلف از جمله سازمان فضایی ایران کرد.

ایشان در ادامه افزود: این تفاهم‌نامه در راستای آشنا شدن دانش‌آموزان با تکنولوژی‌های فضایی و ترغیب بیشتر آنها برای تحصیل در اینگونه رشته‌ها است. به طور حتم یکی از موضوعات پررنگ در این زمینه عینی بودن آن است.

نحوه اجرای این برنامه

فاطمه مهاجرانی به نحوه همکاری با سازمان فضایی ایران و ورود این سازمان به سامانه آموزشی اشاره کرد و گفت: در این حوزه‌ اجرای المپیاد، جشنواره‌ها، رویدادها و نیز تولید کتاب های تکمیلی را خواهیم داشت که به محصلان کمک می‎کند تا توانایی‌های علمی و معرفتی‌شان افزایش یابد و از این رو این تفاهم نامه اخذ شده است.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: آشنایی و آگاهی در این حوزه به صورت فوق برنامه وارد بحث آموزش می‌شود، مضاف بر آن زمانی که ما بتوانیم کتب تکمیلی را با کمک سازمان فضایی تولید کنیم در کتب درسی هم وارد خواهد شد.

این برنامه برای دو مقطع متوسطه اول و دوم اجرا خواهد شد

وی در ادامه بیان داشت: این اقدام در مقاطع متوسطه اول و دوم صورت خواهد گرفت و امیدواریم اولین رویداد مشترکمان را در هفته فضا با کمک دوستانمان در سازمان فضایی برگزار ‌کنیم.

استقبال سازمان فضایی ایران از این پروژه

فاطمه مهاجرانی در انتها با اشاره به استقبال سازمان فضایی ایران برای ورود به بحث آموزشی محصلان ابراز داشت: آنها واکنش بسیار مثبت و خوبی داشتند و حیف است که آموزش و پرورش از ظرفیت‌های این چنینی کم استفاده کند، این سازمان بسیار با ما همراه بوده و حتی مشتاق‌تر از ما جلو آمد.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور