کد تخفیف کلاسینو

شگفت انگیزترین جاذبه های توریستی شانگهای

بازدید از محله انحصاری فرانسه با تور شانگهای

شگفت انگیزترین جاذبه های توریستی شانگهای

شانگهای گرانترین شهر در سرزمین چین است ، اما هنوز ارزان تر از هنگ کنگ است. شانگهای بزرگترین شهر چین است و قطب مالی جهانی به حساب می آید. گفته می شود شانگهای از نظر اقتصادی بسیار تأثیرگذار است ، زیرا به عنوان کانون تجارت و فرهنگ بین المللی در جنوب شرقی آسیا فعالیت می کند. با تور شانگهای همراه باشید تا شما را با این شهر مدرن آشنا کنیم.

 

سواحل مرکزی کشور واقع شده است. این شهر بدون شک یک کلانشهر بین المللی است زیرا در سال های اخیر مورد توجه همه مردم جهان قرار گرفته است و با سرعتی سریع در حال رشد است. شانگهای در رودخانه یانگ تسه واقع شده است و مقصدی مرسوم است برای گردشگران است.

هتل سونجیانگ Quarry یا شیمائو واندرلند

هتل شیمائو (همچنین به عنوان هتل سونجیانگ Quarry شناخته می شود) اولین هتل پنج ستاره جهان است که با موفقیت در نوامبر ۲۰۱۸ تکمیل و برای عموم افتتاح شد ، همچنین یکی از مکانهای دوستدار محیط زیست برای اقامت در چین است.

هتل در تور لحظه آخری که در فاصله حدود ۲۰ مایلی شانگهای واقع در یک معادن متروکه ساخته شده است ، شامل دو طبقه زیر آب و یک پشت بام سبز است. طراحی منحصر به فرد از موقعیت مکانی و عناصر طبیعی مانند صخره، آبشارها و تپه های اطراف آن بهره می برد. یک دهلیز آبشار شیشه ای بر روی این نما نمایان است، که در آن ۱۴ طبقه بالاتر از اتاق های سطح آب ، دارای بالکن و منظره است.

طبقات زیرزمینی شامل اتاق های زیر آب و رستوران است که با یک آکواریوم ۳۳ فوت و به همراه یک مجموعه تفریحی ، استخر و ورزش های آبی می باشند. سقف هتل از سطح زمین بالا است و تا حدی پوشیده از چمن و درختان است تا در توپوگرافی اطراف آن قرار بگیرد و محیط محلی را حفظ کند. در مجاورت هتل ، یک پارک موضوعی با یک پیاده روی شیشه ای و سکوی تماشا در بالای صخره های معدن قرار دارد.

 

هتل تفریحی لوکس نه تنها دارای طراحی خیره کننده است بلکه برای جلوگیری از آسیب بیشتر زیست محیطی محیط اطراف آن ساخته شده است و دارای یک برنامه پایداری گسترده است.

شگفتی مهندسی ، شیمائو واندرلند بین قاره ای توسط معمار بریتانیایی مارتین جوشمن طراحی شد. ساخت بخشی از آن ۱۲ سال طول کشید زیرا نیاز به راه حلهای جدید برای انتقال مواد به داخل معدن بود. مهندس ارشد آن را “نبرد با جاذبه” نامید که بیش از ۵۰۰۰ معمار ، مهندس ، طراح و کارگر برای ساختن آن نیاز داشت.

بازدید از محله انحصاری فرانسه با تور شانگهای

در حالی که این محله شانگهای دیگر هیچ مالکیت  و اثری رسمی  از فرانسه نمی باشد، با این وجود هنوز هم با یک نگرش فروتنانه و معماری اروپایی اداره می شود. کنوانسیون فرانسوی سابق شانگهای واقع در بخش شمال شرقی منطقه مدرن Xuhui در شانگهای ، منطقه ای بود که از سال ۱۸۴۹ تا زمان بازگشت آن به دست دولت چین در سال ۱۹۴۶ تحت کنترل فرانسه بود. تور ارزان شانگهای را در سفر باتو ببینید.

اگرچه کنوانسیون قدیمی فرانسوی اکنون یکی از پر جنب و جوش ترین مناطق خرید در شانگهای (از جمله مجموعه عظیم Xujiahui) است ، اما نرده های فرفورژه ، بلوارهای بتونی درختی ، کافه های پنهان و معماری پر جنب و جوش اجازه داده اند تا این منطقه یک نمای کاملاً اروپایی را حفظ کند. بازدید کنندگان تشویق می شوند تا خیابان های پر پیچ و خم بسیاری را با پای پیاده کشف کنند تا از ترکیب بی نظیری فرهنگ چینی و اروپایی استفاده کنند. برای دیدن برخی از چینی های سنتی تای اپرا یا اپرا چینی ، به پارک گسترده Fuxing بروید.

 

جای تعجب نیست که کنوانسیون فرانسوی سابق شانگهای نیز سهم خود از جاذبه های تاریخی را ارائه می دهد. این منطقه به عنوان یکی از نظامی ترین ضد امپریالیستی چینی ها واقع شده بود ، واقعیتی که حداقل ممکن است در ابتدا ضد انقلاب باشد. با این حال ، توجه به این نکته حائز اهمیت است که قانون خارجی این امتیاز باعث شده منطقه از نظر مناطقی تحت قانون چین برای اندیشمندان افراطی جذاب تر شود.

بازار ازدواج شانگهای

افزایش برنامه های شلوغ برای بزرگسالان جوان ، اختلاف بین جمعیت های مرد و زن ایجاد شده توسط سیاست تک فرزندی چین ، و فشارهای اجتماعی برای ازدواج قبل از سی سالگی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

در سال ۱۹۹۶ ، به اصطلاح بازار ازدواج شانگهای ، به والدین اجازه می دهد تا فرزندان دوست داشتنی خود را در پروفایل هایی تبلیغ کنند. والدین می توانند با ارسال آمار آموزشی فرزندان خود ، سابقه کار ، سن و سایر آمار جمعیتی ، فرزندان خود را با شریک شایسته ی زندگی خود مطابقت دهند.

ایده ی بازار ازدواج به زمان قدیمی تر باز می گردد. در بازار ، مانند فرهنگهای سنتی چینی والدین اغلب با یکدیگر ملاقات می کنند.  جوانان غالباً از اینکه والدین در امور عاشقانه آنها  مداخله می کنند ناراحت هستند .اگرچه بازار بسیار محبوب شده است – هر هفته آخر هفته بیش از ۱۰۰۰ نفر را معرفی می کنند – بیشتر والدین مجبور هستند ماه به ماه به اینجا بیایند.

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور