کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

چگونه زبان خارجه را صد درصد بزنیم

زبان انگلیسی در کنکور

خلاصه نوشته
  • درس زبان انگلیسی یکی از درسهایی بوده که هر چقدر در آن تلاش داشته باشید نتیجه بهتری خواهید گرفت پس لازم است که برای آن زمان بگذارید.برعکس درس عربی قواعد این درس در کنکور اهمیت بالایی دارند مفهوم و معنی لغت ها در کنار درک کردن مطلب آن چارچوب سوال ها را خواهد ساخت.
زبان انگلیسی در کنکور
زبان انگلیسی در کنکور

زبان انگلیسی در کنکور ؛ با این روش ها انگلیسی را ۱۰۰ درصد بزنید

درس زبان انگلیسی یکی از درسهایی بوده که هر چقدر در آن تلاش داشته باشید نتیجه بهتری خواهید گرفت پس لازم است که برای آن زمان بگذارید.برعکس درس عربی قواعد این درس در کنکور اهمیت بالایی دارند مفهوم و معنی لغت ها در کنار درک کردن مطلب آن چارچوب سوال ها را خواهد ساخت.

ممکن است شما در سال های گذشته مطالعه این درس را آغاز کرده باشید و توسط کلاس های آموزشگاه سطح خود را ارتقا داده اید ولی نباید به غروردچار شوید و این درس را کنار بگذارید.نقطه قوت شما این درس بوده بنابراین به آن اهمیت بدهید و کمتر از صد را هم از این درس نخواهید.علاوه براین شما نباید به خود تلقین کنید که این درس را نمی فهمید شما هر مقداری که تلاش داشته باشید می توانید در این درس رتبه بهتری را کسب نمایید.

گرامر:

قواعد درس زبان انگلیسی خیلی کم حجم بوده ولی اهمیت زیادی دارند برای مسلط شدن در گرامر زمانی که درس را از کتاب کمک آموزشی مطالعه میکنید و یا پس از آموزش معلم خود نکته های کلیدی و اصلیدرس را به طور خلاصه برای خودتان یادداشت نمایید و مثالی هم برای قاعده یادداشت نمایید.پس از اینکه گرامر را خلاصه نویسی کردید چند تست از گرامر همان درس را حل نموده تا مطلب در ذهن شما باقی بماند و بعد از آن هفته ای یک مرتبه خلاصه گرامرتان را مرور نموده و بیست تست هم از کل گرامر ها را بزنید.

لغات:

یکی از مسائل دانش آموزان در کنکور حفظ کردن لغت ها بوده و این مشکل مربوط به زبان انگلیسی تنها نیست در درس های عربی و ادبیات هم وجود دارد.لغت را سعی کنید به صورت فشرده و حجمی مطالعه نکنید سعی کنید به تعداد مستمر و کم مطالعه کنید توصیه ما این است که در روز بیست لغت را مطالعه کنید.از روش لایتنر استفاده کنید و بهتر است که در متن آن را بیاموزید تصویر سازی کردن هم سبب می شود بهتر در ذهن شما باقی بمانند در طول هفته چهل تست لغت را بزنید.

معمولا از هشت تستی که در کتاب های دبیرستان می آید هفت تست آن در دبیرستان بوده و به آسانی می توانید به آن ها جواب دهید تستی هم سخت تر از بقیه می آید و اگر به کلیت زبان انگلیسی مسلط باشید قادر هستید به آن ها جواب بدهید.

کلوز تست:

این قسمت پنج سوال را در بر می گیرد و معمولا دشوارترین بخش سوال های زبان می باشد در این قسمت شما متنی را می بینید که بعضی از کلمه های آن حذف شده و باید گزینه مناسب را در آن قرار دهید این متن ها معمولا هفت سطر داشته و شما باید بتوانید سریع به آن ها جواب بدهید برای جواب دادن به این سوال ها توجه کردن به نکته اصلی و کلمه های پیرامونی خیلی اهمیت دارند و شما باید با توجه به سطر اول آن موضوع متن را بفهمید و به وسیله کلمه های پیرامون آن گزینه درست را انتخاب نمایید.

مدرسه مجازی آی نو
این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور