کد تخفیف کلاسینو

راهنمای انتخاب پیانو برای افراد مبتدی

چگونه یک پیانو و کیبورد را برای هنرجو مبتدی انتخاب کنیم؟

راهنمای انتخاب پیانو برای افراد مبتدی

راهنمای انتخاب پیانو برای افراد مبتدی

چگونه یک پیانو و کیبورد را برای هنرجو مبتدی انتخاب کنیم.

یک هنرجو پیانو برای شروع به ساز خوب نیاز دارد، درباره آن فکر کنید. اگر می­خواستید فرزندتان فوتبال بازی کند، آیا فرزندتان را با یک جفت صندل ارزان­قیمت به زمین می­فرستید، یا مطمئن می­شوید کودک شما هیچ جفت کفش مناسب داشته باشد؟ البته که کفش. از طرف دیگر، آیا فرزند شما به کفش­های میخ­دار و حرفه­ای ۱۰۰ دلاری نیاز دارد؟ شاید در روز اول نباشد.

به­عنوان والدین می­خواهید مطمئن شوید که هنرجوی مبتدی پیانوی شما هنگام یادگیری نواختن و برای شروع تجربه خوبی دارد، اما احتمالاً برای بیرون رفتن و خرید یک پیانوی بزرگ آماده نیستید. خوب است، برای این­که به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که چه چیزی برای فرزندتان و بودجه شما بهتر خواهد بود، اجازه دهید در مورد چگونگی انتخاب پیانو برای هنرجوی مبتدی صحبت کنیم.

یک کیبورد به­عنوان سمبل زیبایی در خانه شما

سه دسته اصلی از دسته های کیبورد موجود است. پیانوهای اکوستیک (پیانوهای صوتی) بزرگ­ترین و گران­ترین و همچنین بهترین در ایجاد مهارت­های پیانو هستند. همچنین بسیاری از پیانوهای دیجیتالی خوب وجود دارند که کوچک­تر، کم­هزینه­تر هستند و یک کار مناسب و معقول از تقلید صدا و احساس یک ساز صوتی را می­دهد. دسته سوم کیبورد الکترونیکی، ارزان­ترین گزینه است، اما یک کیبورد الکترونیکی ممکن است لمس مناسبی برای افزایش قدرت دست پیانیست مبتدی یا کلیدهای کافی برای پخش طیف گسترده­ای از موسیقی نداشته باشد.

پیانوهای صوتی

هرچه زودتر هنرجوی فرصتی برای تمرین روی پیانوی صوتی داشته باشد، بهتر است.

یک ساز صوتی باکیفیت که صدا را از رشته‌های واقعی و چوب واقعی تولید می­کند، سطح واکنش­پذیری و طیف وسیعی از دینامیک و رنگ صدا را ارائه می­دهد. حتی نمی­تواند با زیباترین پیانوهای دیجیتال مطابقت داشته باشد. هرچه زودتر هنرجو فرصتی برای تمرین روی یک ساز صوتی با این نوع پاسخ­گویی موسیقی ظریف داشته باشد، بهتر می­شود.

پیانوهای صوتی واقعی گران هستند. دامنه معمولی قیمت برای پیانوی صوتی باکیفیت صوتی (که به آن دیواری نیز گفته می­شود) ۴۰۰۰  تا ۸۰۰۰ دلار است. برای مثال قیمت پیانو دیجیتال یاماها عالی می باشد.

اگر می­خواهید یک پیانوی عالی و بزرگ داشته باشید، با حواستان به قیمت بالای آن پیانو نیز باشد و انتظار داشته باشید که ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار یا بیش­تر بپردازید.

آکادمی هومن (Hoffman) پیانوی دیواری و مورد علاقه یاماها U1، اما مارک­های خوب دیگر مانند بوستون Boston، کاوایی kawai و اسچیملschimael  نیز وجود دارد. درباره خرید مطمئن نیستید؟ بسیاری از فروشگاه­های پیانو دارای برنامه اجاره پیانو صوتی قابل تنظیم هستند. اگر پیانو دارید، یا قصد خرید یا اجاره سازهای مورد استفاده را دارید، حتماً مطمئن باشید که حتماً کوک بوده و کلیدها در وضعیت خوبی قرار دارند.

پیانوی صوتی در شرایط نامطلوب فقط باعث ناامیدی و مانع پیشرفت هنرجوی مبتدی می­شود.

اما در ایران اوضاع فرق میکند! با توجه به قیمت سرسام آور دلار و بالا بودن قیمت برخی برندها ، پیشنهاد ما انتخاب مارک پیانو یاماها و یا کاسیو برای شروع می باشد.

هرچند که این برندها مدل های بسیار گرانی نیز دارند اما در این میان میتوان مدل هایی با قیمت ارزان و کارایی بسیار بالا برای نواختن پیدا کرد.
برخی از پرفروشترین مدل های پیانو در ایران به شرح زیر می باشد :

نمایندگی پیانو یاماها

قیمت پیانو یاماها دست دوم  clp635

قیمت پیانو یاماها clp 645

قیمت پیانو یاماها u1

قیمت پیانو یاماها p45

پیانو یاماها ydp 143

پیانو یاماها ydp 163

قیمت پیانو یاماها clp 430

برای استعلام قیمت و خرید این پیانوهای ارزان و با کیفیت با پشتیبانی پیانوپارس تماس حاصل فرمایید.

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور