کد تخفیف کلاسینو

رانندگان سرویس مدارس بایستی از هر نظر باید تایید شده باشند

رانندگان سرویس مدارس بایستی از هر نظر باید تایید شده باشند

رانندگان سرویس مدارس بایستی از هر نظر باید تایید شده باشند
رانندگان سرویس مدارس بایستی از هر نظر باید تایید شده باشند

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی گفت: رانندگان سرویس مدارس که قرار است در قالب شرکت‌ها، خدمات حمل و نقل دانش آموزی ارائه دهند باید گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد، سلامت جسم و سلامت روان داشته باشند و اتومبیل آنها نیز گواهی معاینه فنی داشته باشد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، در حاشیه جلسه افتتاحیه سیستم پایش ناوگان دانش آموزی، اظهار داشت: وظایفی در حوزه سرویس ایاب و ذهاب مدارس به عهده شهرداری‌ها و سازمان آموزش و پرورش است. براساس نیاز آموزش و پرورش، شهرداری‌ها مکلف هستند ناوگان مناسب، به تعداد مورد نیاز و با رانندگانی که صلاحیت‌ها و مدارک لازم را دارند و یا شرکت‌های مجاز که می‌توانند در حوزه سرویس مدارس خدماتی ارائه دهند را گزینش کرده و در سامانه ثبت کنند. مدرسه ها نیز می‌توانند از بین شرکت‌های مورد تأیید شهرداری‌ها شرکت مناسب را گزینش کنند.

استفاده از فناوری های نوین لازمه ارائه خدمات با کیفیت

مرتضی ضامنی در ادامه با اشاره به این نکته که به کار گرفتن فناوری‌های نوین و آنلاین در تمامی حرف لازمه ارائه خدمات با کیفیت بیشتر است که حمل و نقل نیز از این موضوع مستثنی نیست.

ایشان در ادامه گفت: در حوزه سرویس مدارس در گذشته همه امور به صورت دستی انجام می‌شد. بنابراین می‌طلبید که ساماندهی مناسبی در این حوزه شکل بگیرد تا شهرداری‌ها و مدارس وظایف خود را به خوبی انجام دهند و پایشی بدون دخالت افراد فعال شوند.

ناوگان سرویس مدارس مورد رصد قرار خواهند گرفت

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در ادامه تصریح کرد: با فعالیت سامانه سپند ضمن اینکه تمامی اقدامات نهادهایی که قرار است در این حوزه خدماتی ارائه دهند مورد سنجش قرار خواهد گرفت، رصد ناوگان توسط شهرداری و مدارس و سپس والدین نیز انجام خواهد شد. همچنین والدین نیز در دوره‌های زمانی مشخص کیفیت خودرو و راننده را مورد سنجش و بازبینی قرار می‌دهند و اگر راننده، خودرویی و یا شرکت های خدمات دهنده در حوزه سرویس مدارس امتیاز لازم را نگیرند از سیستم حمل و نقل دانش آموزی حذف خواهند شد.

هدف ما ارتقا دادن کیفیت کاری سیستم حمل و نقل شهری می باشد

ایشان ادامه صحبت هایشان اضافه کرد: در حوزه خدمات خودرویی می‌طلبید که برنامه ریزی‌های لازم انجام شود تا ناوگان حمل و نقل دانش آموزی به استانداردهای سایر کشورها نزدیک شده و بتوانیم حمل و نقل دانش آموزی را از لحاظ اقتصادی به جایی برسانیم که برای بخش خصوصی دارای صرفه اقتصادی داشته باشد.

خودروهایی که در ناوگان فعال هستند هم باید تحت نظارت قرار گیرند

مرتضی ضامنی در آخر به شرایطی که باید رانندگان برای فعالیت در سرویس مدارس داشته باشند اشاره کرد و گفت: رانندگانی که قرار است تحت قالب شرکت‌ها، خدمات حمل و نقل دانش آموزی ارائه دهند بایستی گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد، سلامت جسم، سلامت روان داشته باشند و خودروی آنها نیز باید معاینه فنی داشته باشد.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور