کد تخفیف کلاسینو

بهترین مسیرهای اروپا گردی را بیشتر بشناسید

بهترین مسیرهای اروپا گردی را بیشتر بشناسید

بریتانیا و ایرلند

پیشنهاد می کنیم دیدار از این قاره زیبا را از کشور انگلستان و شهر زیبا و پرجنب و جوش لندن آغاز نمایید. این شهر بسیار دیدنی و بزرگ اما در عین حال گران دارای جاذبه های متعدد گردشگری است از آثار تاریخی و موزه های منحصر بفرد گرفته تا کاخ های باشکوه و پارکهای شگفت انگیز که همه و همه بسیار مسحور کننده است . و اگر بخواهید همه کوشه و کنار این شهر را ببینید شاید بیش از ده روز زمان نیاز داشته باشید . بازدید از شهر زیبای آکسفورد نیز محل اقامت بعدی شما خواهد بود در این شهر آرام و ساکت با عمارت ها و دانشگاههای بزرگ دنیا آشنا می شوید که هر کدام قدمتی چند صد ساله دارد . و بعد از آن شهر زیبای اسنوودیا، با رشته کوه های زیبای ولش به مکانی ایده ال برای پیاده روی و کوه نوری تبدیل شده است .

و سپس بازدید از شهر زیبای یورک در تور ارزان اروپا که یکی از شهرهای مهم انگلستان است و در محل تلاقی رودخانه‌ های اوس و فاس در منطقهٔ یورک‌شایر شمالی انگلستان واقع شده‌ بسیار دیدنی خواهد بود . جمعیت این شهر حدود صد و پنجاه هزار نفر است . این شهر با قدمتی دو هزار ساله و دارا بودن میراث باشکوه تاریخی ، یکی از شهرهای مهم در بریتانیا است . یورک در سال ۷۱ میلادی و همزمان با حکمرانی امپراتوری روم باستان احداث شده و به پایتخت بریتانیای جنوبی تبدیل گردید . هم‌چنین این شهر به مدت دو سال پایتخت تمام سرزمین‌های امپراتوری روم محسوب می شد.  و هم اکنون با توجه به صنعتی شدن بیشتر شهرها و تغییر چهره آنها شهر یورک چهره و بافت خود را حفظ نموده و یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی در اروپا به شمار می رود. برج کلیفورد، موزه راه‌آهن ، موزه وایکینگ‌ها از آثار تاریخی بسیار دیدنی در این شهر بشمار می رود .

فرانسه

به گزارش سفر باتو ، کشور زیبای فرانسه با آثار تاریخی شگفت انگیز و تفریحات منحصر بفرد و همچنین غذاهایی بسیار لذیذ و در نهایت پنیرهایی با شهرت جهانی ،محبوب ترین مقصد گردشگری در دنیاست. و آمار بازدید سالانه هشتاد و دو میلیون نفر گردشگر گواه این ادعا ست . توریست ها اغلب به خاطر بازدید از شهرهای تاریخی و حومه زیبای شهرها، قلعه لویر ولی و سایر جاذبه های بیشمار، جذب این کشور رمانتیک می شوند. علاوه بر این ها ، این کشور  دارای آب و هوایی بسیار مطبوع و دوست داشتنی است و سواحل زیبایی همچون  فرنچ ریویرا، سواحل آتلانتیک و جزیره کورس یا کورسیکا برخی از بهترین هاست . از این ها گذشته وجود کوه های آلپ و پیرنه در این کشور ورزشکاران بسیاری را به این سمت کشانده و سالانه مسابقات اسکی متعددی در این منطقه برگزار می گردد .

قلعه چنانسی در فرانسه

قلعه زیبا و باشکوه  چنانسی، شاید معروف ترین و پر طرفدارترین جاذبه دیدنی در لویر ولی باشد. این قلعه در قرن شانزدهم میلادی بر روی رود چر ساخته شد. در زیر آن ، گذرگاههایی طاقی شکل  برای عبور قایق ها  به وجود آمد . بعد از قلعه ورسایلس، چنانسی پربازدید ترین قلعه در فرانسه است که به خاطر مناظر زیبای اطراف آن و همچنین وجود باغ های دوست داشتنی مورد توجه است.

 

منطقه لی پوی ان ولای Le Puy-en-Velay فرانسه

منطقه لی پوی ان ولای در جنوب فرانسه واقع است که به خاطر وجود بنای باشکوه کلیسای جامع بسیار پر طرفدار است . از جاذبه های مورد توجه منطقه لی پوی، معبد مریم مقدس در بالای کوه مونس آنیسیوس می باشد که ساخت آن به قبل از قرون وسطی باز می گردد . همچنین کلیسای جامع نتردام که شاید راجب آن در داستانها زیاد شنیده باشید نیز در همین منطقه قرار دارد . همچنین تور ارزان روسیه را در سایت رزرو کنید.

فستیوال کن فرانسه

فستیوال جهانی کن ساله در ماه می ، در این شهر برگزار می گردد که طی آن برترین های صنعت فیلم سازی دنیا در کنار سوپر استارهای مشهور برای شرکت در آن به شهر ساحلی  کن می آیند . البته نمایش فیلم های جشنواره برای عموم آزاد نیست، اما طرفداران بسیاری برای دیدن ستاره های مورد علاقه خود به این منطقه می آیند .

 

پیست اسکی وال دی ایزر Val dIsere فرانسه

وال دی ایزر نام یک پیست اسکی بسیار محبوب در جنوب شرق کشور فرانسه و در نزدیکی  مزر ایتالیا است . این پیست اسکی  سالانه میزبان مسابقات اسکی است که همین امر این روستای کوچک زمستانی را به اقامتگاه ورزشکاران تبدیل نموده است.

 

بناهای تاریخی شهر نیمز فرانسه

شهر تاریخی نیمز در جنوب کشور فرانسه واقع است و در زمان روم باستان یکی از قلمرو های مهم رومیان محسوب می شده است . بازدید از مجموعه بناهای مربوط به زمان روم باستان در این شهر بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.  آمفی تئاتر  بسیار باشکوه و یک معبد رومی از جمله آثار تاریخی در این شهر است . جالب است بدانید به شهر ریمز، لقب روم فرانسه را داده اند.

 

 

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور