کد تخفیف کلاسینو

نمونه سوالات شیمی دهم

نمونه سوال شیمی دهم با جواب

 

 

 نمونه سوالات شیمی دهم

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار گرفت.

نام : نمونه سوالات شیمی دهم | دسته بندی: نمونه سوال امتحانی

تعداد صفحات: ۲۲۰ صفحه | فرمت : PDF | منتشر شده توسط : ایران توشه

سوالات امتحانی شیمی دهم با جواب : در این مطلب نمونه سوال شیمی پایه دهم برای شما آماده شده است.این فایل ۲۲۰ صفحه دارد و شامل سوالات استان های مختلف است.

نمونه سوال شیمی دهم با پاسخ :

در این مطلب نمونه سوالات شیمی پایه دهم برای شما آماده شده است.این فایل ۲۲۰ صفحه دارد و از ۳۱ استان کشور سوالات آن ها جمع آوری شده است.این سوالات به همراه پاسخنامه می باشد.

پیشنهاد میکنیم از مطلب جزوه شیمی دهم و همچنین از مطلب نمونه سوال شیمی دهم نوبت اول دیدن فرمایید.

مشخصات:

  • حجم :۱۴ مگابایت
  • فرمت: PDF پی دی اف
  • تعداد صفحات: ۲۲۰ صفحه
  • ۳۱ نمونه سوال امتحانی شیمی دهم

دانلود نمونه سوالات شیمی دهم:

 

روش مطالعه درس شیمی:

یکی از درس های مهم در رشته تجربی شیمی است که اگر درصد بالایی در کنکور بزنید می تواند به شما در قبول شدن بعضی رشته ها مثل پزشکی و داروسازی کمک زیادی کند.به دلیل اینکه این درس اختصاصی است پس اهمیت آن مخصوصا در رشته تجربی زیاد است و می توانیم بگوییم که یکی از درس های مهم در رشته تجربی می باشد.در این سالها مهم بودن این درس در همه مقاطع تحصیل تا حدودی یکسان بوده است.اگر شما داوطلب کنکور تجربی هستید باید این نکته را بدانید که زمانی که برای سوالات شیمی باید اختصاص دهید ۳۵ دقیقه است که با توجه به سوالات این درس خیلی کم است پس برای اینکه بتوانید در این درس بیشتر موفق شوید نیاز است که یک تسلط کافی و لازم را در مباحث این درس داشته باشید.

از مجموع ۳۵ تستی که به شیمی مربوط است ۱۰ تای آن ها مساله می باشد پس از آن ها را یاد بگیرید و تمرین کافی روی آن ها داشته باشید.مطالبی که سخت هستند و علاقه ای به آن ها ندارید را در آخر مطالعه نکنید چون در روز های اخر زمان برای یادگرفتن مطالب سخت را ندارید.به جای اینکه جزوه های با حجم بالا را مطالعه کنید سعی کنید کتاب درسی خود را با دقت بیشتری مطالعه نمایید چون نود درصد از سوالات کنکور از همان کتاب درسی شما طرح می شود.

این را بدانید که برای درس شیمی باید زمان بگذارید و مطالب آن را باید با زمان گذاشتن در ذهن خود تثبیت کنید بنابراین باید یک برنامه ریزی اصولی را داشته باشید.همه مطالب را با دقت مطالعه کنید و هیچ مطلبی را بدون اینکه کامل بفهمید رد نکنید.

اگر بر روی مطالب کتاب درسی تسلط داشته باشید می توانید برای کمک گرفتن هم از کتاب های تست هم استفاده کنید.دقت کنید که مطالعه این درس نسبت به درس های دیگری مثل تاریخ یا ادبیات نیاز دارد که شما توجه بیشتری به آن داشته باشید چون همه جمله ها ، فرمول ها ، عکس و نمودارهایی که در این درس وجود دارند شامل مطالبی مهم هستند و نباید از آنها گذر کنید.

از روش های مناسب برای مطالعه کردن استفاده نکنید مثلا هایلایت کردن مطالب برای یک داوطلب زیاد اصولی نیست چون با گذشت زمان می بینید که قسمت های زیادی را هایلایت زده اید که اهمیت زیادی نداشته اند پس سعی کنید که نت برداری کردن نکات را جاگزین هایلایت کردن کنید.

همیشه یک کاغذ را در کنار خود بگذارید و مطالبی را که متوجه نمی شوید را در آن یادداشت کنید و در یک فرصت مناسب از معلم خود کمک بگیرید چون اگر سوال های کوچکی در ذهن شما بماند باعث می شود که فهمیدن بقیه مطالب هم مشکل پیدا کنید.

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور