کد تخفیف کلاسینو

بهترین تاریخ سفر به استانبول در نوروز ٩٩

بهترین تاریخ سفر به استانبول در نوروز ٩٩

استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای ما ایرانی ها است. دلایل متعددی برای این علاقه مندی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به عدم نیاز به ویزا، مراکز خرید متعدد و تفریحات متنوع اشاره کرد. هر سال نوروز اجتماع بزرگی از ایرانی ها در استانبول شکل می گیرد. با توجه به این محبوبیت، آژانس های مسافرتی مثل سلام پرواز آفر ها و پیشنهادهای ویژه ای برای تور استانبول نوروز ۹۹ ارائه می کنند. آن ها برای این سفر به این شهر پکیج های متنوعی طراحی کرده اند و طیف متنوعی از هتل ها و پرواز ها را به مسافران ارائه می دهند. سفرها در زمان های مختلف برگزار می شود و به همین دلیل، بعضی افراد در انتخاب بهترین تاریخ سفر به استانبول دچار تردید می شوند. در ادامه شما را در این زمینه راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب بهتر و ساده تری داشته باشید.

چرا باید تور استانبول را برای نوروز انتخاب کنیم؟

قبل از هر چیز، بیایید به بررسی ویژگی های این شهر بپردازیم. دلایلی که باعث می شوند استانبول برای سفر نوروزی یک مقصد عالی باشد:

  • مهمترین نکته همان طور که اشاره شد، عدم نیاز به ویزا است. این مسئله تا حدود زیادی از دردسرها و هزینه های سفر کم خواهد کرد.
  • واحد پول ترکیه لیر است که ارزشی برابر با حدودا ۲۵۰۰ تومان دارد. هزینه تفریحات در استانبول نیز چندان بالا نیست.
  • آب و هوای استانبول در بهار عالی است. در واقع بهار بهترین زمان برای سفر به این شهر است چرا که هوا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد.
  • استانبول جادوی تاریخی خود را حفظ کرده است و تماشای آثار به جا مانده از امپراتوری های قدیم در این شهر، بسیار جذاب است.
  • محله های زیبا و جذابی در این شهر وجود دارند که می توانید در آن ها گردش کنید و علاوه بر تماشای معماری زیبا، از بوتیک ها و فروشگاه های مختلف نیز دیدن کنید.
  • کافه ها و رستوران های استانبول متعدد هستند، حال و هوای شاد و مثبتی دارند و محلی برای برقراری ارتباطات اجتماعی به شمار می روند.
  • غذاها و دسرهای بسیار خوشمزه ای در دکه های خیابانی و فروشگاه های استانبول وجود دارد که می توانید با پرداخت هزینه مناسب آن ها را امتحان کنید.
  • مراکز خرید متعددی در این شهر وجود دارند که جدیدترین ترندهای بهاره پوشاک و دکوراسیون را در آن ها می توان پیدا کرد.
  • استراحت در ساحل و پیاده روی در مسیر کنار تنگه بسفر می تواند بسیار جذاب باشد.
  • کلاب های مدرن و پر شور و هیجانی در این شهر وجود دارند، هنرمندان مشهوری در آن به اجرا می پردازند و می توانند تفریحات شبانه بسیار جذابی را برای تان رقم بزنند.

احتمالا با تمامی این دلایل برای سفر نوروزی به استانبول قانع شده اید! حال بیایید به بررسی بهترین تاریخ سفر بپردازیم.

کدام تاریخ را در نوروز برای سفر به استانبول انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین تاریخ تا حدود زیادی به شرایط شما و مرخصی هایتان بستگی دارد. بعضی از کارمندها هفته اول فروردین را مرخصی دارند و بعضی دیگر، هفته دوم آزاد هستند. پکیج سفر ها برای هر دو تاریخ تدارک دیده شده است و می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید.

اگر شغل آزاد دارید، مرخصی عامل تعیین کننده ای برای تان نیست و محدودیتی در انتخاب ندارید، هفته آخر اسفند بهترین گزینه است. در این تاریخ تعداد مسافران کمتر است و به همین نسبت، قیمت ها نیز پایین تر هستند. در حقیقت، بهتر است سفر خود را به گونه ای تنظیم کنید که چند روزی را در خلوتی اسفند و چند روزی هم اوایل فروردین استانبول را تجربه کنید. برنامه های ویژه ای برای روز تحویل سال برگزار می شود که شرکت در آن ها نیز ممکن است برای تان جذاب باشد. برای نمونه امسال یکی از هنرمندان معروف روز اول فروردین در یک کشتی مجلل برنامه دارد. کشتی در تنگه بسفر حرکت می کند و علاوه بر اجرای زنده موسیقی و امکانات رقص و پایکوبی، شام و نوشیدنی های متنوع نیز برای مسافران سرو می شود.

کنسرت های نوروزی متعددی در استانبول برگزار می شوند و آژانس های مسافرتی نیز پکیج های ویژه ای برای این برنامه ها تدارک می بینند. در صورتی که قصد شرکت در این کنسرت ها را دارید، لازم است پکیج  سفرتان را به درستی انتخاب کنید.

اوج قیمت ها را در تاریخ اول تا سیزده فروردین شاهد هستیم. معمولا برنامه های ویژه ای هم برای سیزده به در تدارک دیده می شود و در این تاریخ هم شاهد شلوغی ها خواهیم بود. بنابراین اگر می خواهید سفر ارزانی داشته باشید، بهتر است آن را به پایان تعطیلات موکول کنید. در این روزها می توانید تور استانبول لحظه آخری را با قیمت های کمتری تهیه کنید. هتل ها خلوت تر هستند و تعداد متقاضیان بلیت هواپیما نیز کمتر می شود. کاهش تقاضا طبیعتا منجر به کاهش قیمت خواهد شد و ممکن است بتوانید آفر های ویژه ای برای سفر پیدا کنید.

 

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور