کد تخفیف کلاسینو

برگزاری کنکور ۹۸؛ نظام قدیم و جدید به صورت مجزا برگزار می شوند

نحوه برگزاری کنکور ۹۸ چگونه است؟

محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی عنوان کرد: با توجه به ایجاد تغییر در نظام آموزشی احتمال برگزاری کنکور جداگانه، اما همزمان با سایر گروه‌ها برای محصلان نظام قدیم آموزشی وجود دارد

نحوه برگزاری کنکور

احتمال برگزاری کنکور جداگانه برای دانش آموزان نظام قدیم

این مسئول آموزشی بیان داشت: با توجه به تغییر نظام آموزشی احتمال برگزاری کنکور جداگانه و مستقل ولی همزمان با سایر گروه ها برای دانش آموزان نظام قدیم آموزشی وجود دارد .

وی در ادامه افزود: در مورد وضع محصلان کنکوری با توجه به تغییر نظام آموزشی گفت: با توجه به مشورت هایی که مرکز سنجش آموزش و پرورش  و وزارت علوم داشتند، در نظر داریم تا برای محصلانی که در دوره جدید درس نخوانده اند و نظام آموزشی قبلی را طی کرده اند، کنکوری مستقل اما همزمان با سایر دانش آموزان در نظر گرفته شود  .

امتحانات آخر سال

محمدیان در مورد وضعیت امتحانات نهایی گفت: قسمتی از دروس پایه دوازدهم به طور نهایی سراسری خواهند بود اما هنوز عنوان دروسی که این شرایط را دارند، تعیین نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان در برنامه فرصت برابر با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین چندین سال پیش در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید، عنوان کرد: برای اجرای این سند نیازمند طراحی زیرنظام هایی هستیم که از جمله آن می توان به زیرنظام درسی اشاره کرد.

ایشان ادامه داد: در زیرنظام درسی که به نام برنامه درس ملی شناخته شده است چگونگی تعالیم، معلمان و حوزه های آموزشی مورد توجه قرار گرفته و درواقع نقشه جامع متون آموزشی و تربیتی ما محسوب می شود.

تدوین برنامه درسی ملی حدود چهار سال به طول انجامید

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با عنوان کردن اینکه تدوین این برنامه حدود چهار سال طول کشید، اظهار داشت: این برنامه شاکله محتوای آموزشی را ایجاد کرده در نتیجه اولین بخش از هدف تعلیم و تربیت که رسیدن به مراتبی از حیات طیبه بوده محقق می شود.

وجود کتاب های جدید درسی در پایه دوازدهم

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در مورد وضع کتب پایه دوازدهم عنوان کرد: این کتب در شهریورماه سال نود و هفت در اختیار محصلان قرار می گیرد و با توجه به اینکه کتب جدیدالتالیف هستند تلاش شده تا موضوعات درسی به نحوی ارائه شود که در کنار ایجاد آمادگی محصلان برای کنکور، آنها را برای امتحانات آخر سال آماده کند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی افزود: دو کتاب سبک زندگی و خانواده برای محصلان پایه دوازدهم در نظر گرفته شده که در آن مباحث مربوط به خانواده و آموزش های پیش از ازدواج و تشکیل زندگی مورد توجه قرار می گیرد تا دانش آموزان با آگاهی کامل در حوزه خانواده قدم بگذارند.

ارسال کتب آموزشی برای مناطق زلزله زده

ایشان در ادامه بیان کرد: برای محصلان زلزله زده استان کرمانشاه شرایطی را در نظر گرفتیم که با توجه به مشورت ها و مکاتبات انجام شده با مدیرکل آموزش و پرورش این استان کتب لازم تهیه شده که به محض بازگشایی مدارس در کانکس ها در اختیار محصلان قرار می گیرد.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور