کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

بازی های خانگی برای بچه ها ؛ بازی هایی که می شود در خانه انجام داد

بازی های خانگی برای بچه ها

خلاصه نوشته
  • با بازی هایی که در منزل برای بچه ها انجام می شود علاوه بر اینکه می توانید آن ها را در خانه سرگرم کنید سبب تقویت مهارت هم خواهد شد همه ما علاقه داریم که بچه های باهوش و با استعداد را داشته باشید ولی ممکن است در مورد روش پرورش آن اطلاعاتی نداشته باشید یکی از راه ها برای کمک نمودن به رشد کودک بازی کردن می باشد.
بازی های خانگی برای بچه ها
بازی های خانگی برای بچه ها

بازی های خانگی برای بچه ها ؛  بازی در خانه

با بازی هایی که در منزل برای بچه ها انجام می شود علاوه بر اینکه می توانید آن ها را در خانه سرگرم کنید سبب تقویت مهارت هم خواهد شد همه ما علاقه داریم که بچه های باهوش و با استعداد را داشته باشید ولی ممکن است در مورد روش پرورش آن اطلاعاتی نداشته باشید یکی از راه ها برای کمک نمودن به رشد کودک بازی کردن می باشد.

چند نمونه از بازی ها در منزل:

بازی تعادل:

این بازی اسان بوده و شما به چند نوار چسب رنگی نیاز دارید این بازی سبب شده کودک شما برای چند ساعت سرگرم شود برای انجام این بازی کف اتاق فضای بازی را پاک کرده و بخضی از نوار چسب را به صورت یک مسیر مستقیم یا به شکل منحنی برای راه رفتن چسبانده البته شما می توانید از رنگ های متفاوتی استفاده نموده و قوانین خاصی را برای روش راه رفتن بچه ها داشته باشید.برای مثل در صورت نوار قرمز باید دست خود را در روی دست دیگرشان بگذارند و راه رفته و یا اگر آبی بود لنگان راه بروند.فرزند شما باید قوانین را دنبال نموده و فقط درروی نوار رنگی حرکت کند اگر پای او از روی نوار رد شد از بازی اخراج می شود فردی که قادر باشد همه مسیر نوارهای رنگی را بدون زمین خوردن طی نماید برنده است.

بازی شنوایی:

برای انجام این بازی چند وسیله را با صدای خاص جمع آوری نموده مانند بشقاب،قابلمه،خودکار،کتاب،اسباب بازی و ….. وسایل را در روی میز بگذارید و از بچه خود درخواست کنید  که صدایی با آن ها ایجاد نماید بعد وسایل را کنار گذاشته و از فرزندتان درخواست کنید به سمت دیگر رفته و یا چشم های خود را ببندد.بعد یکی از وسایل را انتخاب نمایید و با آن صدایی را ایجاد نموده و اگر بچه شما به خوبی آن صدا را حدس زد یک امتیاز را کسب خواهد کرد.

بازی پرتاب کردن جوراب:

این بازی شبیه بسکتبال در منزل بوده فقط شما از جوراب استفاده می کنید جوراب را به صورت توپ هایی کوچک رول نموده و سر آن را ببندید سبد لباس را در مکانی دور از جایی که ایستاده اید بگذارید و به ترتیب جوراب های خود را درون سبد پرتاب نمایید هر دفعه ای که جوراب درون سبد می رود یک قدم به عقب بروید این بازی برای بچه هایجذاب می باشد.

بازی خودکار و قلم:

یک مربعی ۶*۶ دارای نقطه در یک صفحه ایجاد نموده و به ترتیب هر فردی نقطه ها را با خطی به هم وصل می کند شما قادر هستید فقط دو نقطه را در یک زمان به هم متصل نمایید اگر خطتان یکی از مربع ها را تکمیل نمود شما اول اسمتان را داخل آن مربع یادداشت می کنید کسی که بیشترین تعداد مربع ها را داشت برنده اعلام می شود زمانی که فرزند شما در آن بازی تسلط پیدا کرد با نقطه های بیشتری آن بازی را شروع نمایید.

خلاصه: با بازی هایی که در منزل برای بچه ها انجام می شود علاوه بر اینکه می توانید آن ها را در خانه سرگرم کنید سبب تقویت مهارت هم خواهد شد همه ما علاقه داریم که بچه های باهوش و با استعداد را داشته باشید ولی ممکن است در مورد روش پرورش آن اطلاعاتی نداشته باشید یکی از راه ها برای کمک نمودن به رشد کودک بازی کردن می باشد.

مدرسه مجازی آی نو
این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور