کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

از تله کابین کمر آنتالیا تا شهر قدیمی فاسلیس از جاذبه های آنتالیا

 

از تله کابین کمر آنتالیا تا شهر قدیمی فاسلیس از جاذبه های آنتالیا

آنتالیا از محبوب ترین و پرطرفدارترین دیدنی های کشور ترکیه می باشد که هرساله انبوهی از مسافران داخلی و خارجی به قصد بازدید از دیدنی های تاریخی و تفریحی آنتالیا به این منطقه سفر می کنند. تله کابین کمر یکی از جذاب ترین جاذبه های آنتالیا به شمار می رود.

 

تور آنتالیا و جاذبه های آن  یک گالری بی نظیر از دیدنی های تاریخی می باشد که هرساله مقصد انبوهی از مسافران بومی و غیر بومی واقع می شود و روز به روز شاهد افزایش ورودی مسافران به این منطقه می باشیم که این امر نشان دهنده اهمیت جاذبه های تاریخی و تفریحی آنتالیا برای مسافران و توریست ها می باشد. افراد با هر نوع سلیقه ای که دارند با حضور و سفر به آنتالیا می توانند جاذبه های محبوب و مورد علاقه خود را در این منطقه مشاهده کنند که تله کابین کمر آنتالیا یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود. شما می توانید با شرکت در تور آنتالیا سفری رویایی و به یاد ماندنی به این شهر قدیمی ترکیه داشته باشید و در این سفر هیجان تجربه حرکت بر فراز آنتالیا را داشته باشید. تله کابین کمر از ساحل دریا به حرکت درآمده و منظره ای با چشم اندازهای رویایی و شگفت انگیز از شهر آنتالیا را برای شما به نمایش می گذارد کوه های توروس تا ساحل مدیترانه از جمله مناظری می باشد که زیر پای خود مشاهده خواهید کرد.

 

مدرسه مجازی آی نو

پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا

به گزارش سفر باتو ، پیست اسکی ساکلیکنت برای افرادی که عاشق هیجان هستند و از ارتفاع هراسی ندارند می تواند جذاب ترین تفریح در سفر با تور آنتالیا به این منطقه تاریخی و توریستی ترکیه به شمار رود. شما همین الان می توانید با خرید تور مسافرتی شهر آنتالیا خود را به کوه توروس برسانید و از پیست اسکی ساکلیکنت و پاراگلایدر آنتالیا نهایت لذت را ببرید. کوه توروس به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه و محبوب ترین دیدنی آنتالیا در میان مسافران بومی و غیر بومی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد به گونه ای می توان گفت اکثر مسافرانی که به آنتالیا سفر می کنند بازدید از این کوه را در میان بازدید های خود قرار می دهند و تجربه پیست اسکی ساکلیکنت را به هیچ وجه از دست نمی دهند. ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش می توانند با سفر در فصل بهار و زمستان به این منطقه تجربه ای رویایی و فراموش نشدنی را با اسکی و پاراگلایدر داشته باشند. با توجه به محبوبیت بسیار این کوه در میان مسافران و توریست ها مجموعه ای از امکانات مختلفی را برای رفاه مسافران در نظر گرفته اند.

درختان پالم

یکی از زیبایی ها و ویژگی های برجسته شهر آنتالیا وجود درختان پالم انبوه در سراسر نقاط آن می باشد که با خنکای سایه این درختان در طول مسیر دسترسی به سواحل زیبای آنتالیا زیبایی خیره کننده ای را به وجود آورده اند. درختان انبوه پالک که از نوع درختان مناطق مدیترانه ای می باشند با قابلیت تبدیل هوای گرم تابستان به هوای خنک و تبدیل هوای سرد زمستان به هوای گرم از مزیت بسیار زیادی برای شهر ساحلی آنتالیا دارد. از این رو وجود این درختان سبب می شود همواره احساس کنید در یک محیط با شرایط اقلیمی دلپذیر و دلنشینی قرار گرفته اید و در طول سفر خود از هوای حاکم در این شهر نهایت لذت را ببرید. درختان زیبای پالم با ویژگی منحصر به فردشان در امتداد خط ساحلی آنتالیا قرار گرفته اند و گردشگران می توانند پس از گشت و گذار و خرید در سواحل آنتالیا در زیر سایه درختان پالم مدتی را به استراحت بپردازند و نفس تازه کنند. شهر توریستی آنتالیا از جمله شهرهای مدرن ترکیه می باشد که در کنار آن می توان بافت قدیمی و تاریخی برجای مانده از دوران باستان را در این شهر مشاهده کرد که هریک به عنوان جاذبه های گردشگری آنتالیا از مهمترین و محبوب ترین دیدنی های این منطقه شناخته می شود.

شهر قدیمی فاسلیس آنتالیا

شهر قدیمی فاسلیس از دیگر جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشد که خرابه های باقی مانده از این شهر امروزه به عنوان محبوب ترین اماکن توریستی و گردشگری در این منطقه شناخته می شود. شهر فاسلیس با ساحلی زیبا و رویایی خود یک منطقه تجاری بسیار مهم در دوران اسکندر مقدونی بوده است که از این منطقه برای صادر کردن انواع کالاهای تولیدی داخلی استفاده میشد. شهر قدیمی فاسلیس آنتالیا با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و قرار گرفتن در میان سه منطقه مهم توریستی ترکیه از پر بازدید ترین مناطق در آنتالیا شناخته می شود. اغلب توریست هایی که به قصد تفریح به این منطقه سفر می کنند بازدید از شهر تاریخی فاسلیس را در اولویت خود قرار می دهند. از جمله مناطق گردشگری نزدیک به این شهر می توان به پارک ملی آنتالیا، الیمپوس و کمر اشاره کرد که هریک بهترین و پرطرفدارترین دیدنی های آنتالیا به شمار می روند. شما می توانید در سفر با تور آنتالیا و بازدید از شهر فاسلیس امکان بازدید از جاذبه های گردشگری نزدیک به این شهر را داشته باشید. سفر با تور مسافرتی آنتالیا دارای مزیت های بسیاری بوده و گردشگران بیشماری برای بهره مند شدن از این مزایا سفر با تور مسافرتی را به مسافرت شخصی ترجیح می دهند.

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور