کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

میزان تأثیر معدل در کنکور سال آینده چقدر خواهد بود؟

میزان تأثیر معدل در کنکور سال آینده چقدر خواهد بود؟
میزان تأثیر معدل در کنکور سال آینده چقدر خواهد بود؟

میزان تأثیر معدل در کنکور سال آینده چقدر خواهد بود؟

به گزارش وب سایت ایران توشه؛ در رابطه با تأثیر معدل درسی در کنکور سال آینده بحث های فراوانی صورت گرفته و اخبار ضد و نقیضی در این مورد منتشر شده است. پس از کش و قوس های فراوانی که در این زمینه صورت گرفت نتیجه آن در این پست به صورت نهایی در وب سایت ایران توشه به آگاهی شما عزیزان می رسد.

میزان تأثیر سوابق تحصیلی یا به عبارت دیگر میزان موفقیت دانش آموز در دوران تحصیلات دبیرستان یا همان متوسطه دوم در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال آینده یعنی سال ۱۳۹۸ حداکثر سی درصد است که بیست درصد آن با تأثیر قطعی و ده درصد با تأثیر مثبت اعلام می‌شود.

احتمالاً این اقدام در راستای حذف کنکور سراسری می باشد

در طی چند سال گذشته همیشه نظام آموزشی ایران به کرات از حذف کنکور و استفاده از سوابق تحصیلی در معیار ورود به دانشگاه بحث به میان آورده است. بر این اساس شاید نظام آموزشی، این اقدام را در راستای حذف تدریجی کنکور از معیارهای سنجش دانش آموزان در ورود به دانشگاه باشد.

نظر وب سایت ایران توشه در این مورد

حذف کنکور و استفاده از معیار دیگری برای ورود به دانشگاه می تواند گامی مهم در راستای بهبود شرایط ورود به دانشگاه باشد. چون اگر تنها، معیار ورود به دانشگاه صرفاً شرکت در یک آزمون باشد، شرایط داوطلب دشوارتر شده و داوطلب در با مواجهه با آزمون دچار استرس بیش از حد شده و باعث مشخص نشدن سطح کیفیت تحصیلی دانش آموز خواهد شد. اگر داوطلب بتواند در آزمون نیز به رتبه مناسبی دست یابد، با مرحله دوم آزمون و تعیین رشته رو به رو خواهد شد که می تواند با یک انتخاب رشته اشتباه صدمه جبران ناپذیری را به او آورد آورد.

منبع: ایران توشه

مدرسه مجازی آی نو

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور