کد تخفیف کلاسینو

دانلود سوالات مرحله اول المپیاد شیمی۹۷

سوالات مرحله اول المپیاد شیمی۹۷

خلاصه نوشته
  • در این پست سوالات مرحله اول بیست و نهمین دوره المپیاد شیمی برای شما گردآوری شده است که شامل 12 صفحه است و در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.

دانلود سوالات مرحله اول المپیاد شیمی۹۷

دانلود سوالات مرحله اول المپیاد شیمی۹۷

سوالات مرحله اول المپیاد شیمی۹۷

دانلود سوالات مرحله اول المپیاد شیمی۹۷
دانلود سوالات مرحله اول المپیاد شیمی۹۷

در این پست سوالات مرحله اول بیست و نهمین دوره المپیاد شیمی برای شما گردآوری شده است که شامل ۱۲ صفحه است و در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.

روش مطالعه المپیاد شیمی:

برای اینکه در المپیاد شیمی موفق شوید  دو کار را می توانید انجام دهید:

۱-مسیر کلاس محور:در این روش دانش آموز در مدرسه ای تحصیل می کند که کلاس های زیادی المپیاد شیمی برگزار می شود و با توجه به شرایط این مدرسه می توانید با متدهای مدرسین پیش رفته و کارش زیاد سخت نیست.

۲-مسیر کتب محور:در این روش شما زمان و مکان برای شرکت در کلاسهای المپیاد شیمی را ندارید و تصمیم دارید که با توجه به توانایی های خود منابع ارائه شده را مطالعه نمایید.برای این کار شما باید برنامه ریزی دقیق برای مطالعه داشته باشید تا بتوانید موفق شوید.

مطابق آخرین آمارهایی که منتشر شده تعداد کسانی که در المپیاد شیمی شرکت می کنند حدود ۳۵۰۰۰ هستند و در ساله هم به این تعداد اضافه شده و ممکن است در سال هم چند هزار نفر به آن اضافه گردد.از این عدد تقریبا ۱۰۰۰ نفر در مرحله اول المپیاد شیمی پذیرفته می شوند.

در مرحله اول المپیاد در همه دوره هایی که تاکنون برگزار شده سوالات به صورت تستی بوده است.معمولا در شش سال گذشته تعداد تست های آن ۴۰ عدد بوده است.این نکته را هم توجه داشته باشید که وقت در آزمون یکی از موارد مهم در مرحله اول المپیاد شیمی می باشد و افرادی که زمان و سرعت عمل بهتری داشته باشند دارای شانس بیشتری برای قبول شدن در المپیاد را دارند.

در همه دوره هایی که تا به امروز برگزار شده استفاده کردن از ماشین حساب آزاد بوده ولی نمی توانید از جدول تناوبی استفاده نمایید.از آنجایی که جدول تناوبی برای حل کردن بسیاری از سوال های المپیاد شیمی اهمیت دارد سعی کنید تقریبا یک دقیقه از زمان اول آزمون را بخش های مهم جدول تناوبی را رسم نمایید تا برای حل کردن سوال ها به مشکلی بر نخورید.

نکته:حتما در جلسه آزمون از ماشین حساب مهندسی استفاده نمایید و از ماشین حساب های ساده استفاده نکنید.

از مزایای قبول شدن در مرحله اول المپیاد شیمی کسب مدال و عضو شدن در بنیاد نخبگان می باشد و کسانی که در مرحله اول قبول شوند شانس خیلی خوبی برای کسب کردن نمره بهتر در شیمی کنکور را دارند.

اگر هدف شما در این درس بدست آوردن مدال است اگر سال نهمی هستید روزی نیم ساعت مطالعه هم می توانید کافی باشد ولی برای سال دهم به دو ساعت مطالعه نیاز دارید و برای سال یازدهم ۵ ساعت مطالعه باید افزایش پیدا کنید.

اگر هدف شما از المپیاد شیمی قبولی در کنکور است یک زمان سه ماهه و روزی پنج ساعت مطالعه می تواند مناسب باشد ولی اگر هدف شما این است که در المپیاد جهانی موفق شوید باید دست کم دو سال زمان برای آن اختصاص دهید.اگر زمان زیادی ندارید خوب مسلما باید در روز زمان بیشتری را به این کار اختصاص دهید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور