کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ به تناسب تلاش خود موفقیت کسب می کنید

به تناسب تلاش خود موفقیت کسب می کنید

خلاصه نوشته
  • من اونجا بودم تا مردم رو هل بدم، فراتر از اون چیزی که انتظارش رو دارن باور دارم که این یک ضرورت بزرگه در غیر این صورت داریم دنیا رو از چارلی پارکر بعدی محروم می کنیم.

فیلم انگیزشی؛ به تناسب تلاش خود موفقیت کسب می کنید

فیلم انگیزشی؛ به تناسب تلاش خود موفقیت کسب می کنید

به تناسب تلاش خود موفقیت کسب می کنید

فیلم انگیزشی؛ به تناسب تلاش خود موفقیت کسب می کنید
فیلم انگیزشی؛ به تناسب تلاش خود موفقیت کسب می کنید

من اونجا بودم تا مردم رو هل بدم، فراتر از اون چیزی که انتظارش رو دارن باور دارم که این یک ضرورت بزرگه در غیر این صورت داریم دنیا رو از چارلی پارکر بعدی محروم می کنیم.

ولی یک روندی وجود داره… می دونی شاید زیاده روی کنی و چارلی پارکر بعدی رو دلسرد از چارلی پارکر بعدی شدن کنی نه مرد … نه چون چارلی پارکر بعدی هرگز دلسرد نمیشه.

هر چیزی رو که تصور کنی به اون اون می رسی

طوری که افراد در هر لحظه با هم ارتباط برقرار می کنن تا حد زیادی تعیین می کنه به چه کسی تبدیل میشن. ذهن و زندگی ما توسط روشی ازشون استفاده می کنیم شکل می گیره. ما با توجه به انرژی که قراره براش بزاریم باید تصمیمی بگیریم ولی تو نمی تونی توقع عالی بودن رو داشته باشی، اگر یک هفته معمولی داری … اگر انرژی معمولی میزاری، اگر یک آخر هفته معمولی داری … تو فقط ۴۰ ساعت در هفته وقت میزاری … انتظار داری عالبی بشی؟ تو این حس مسئولیت رو در خودت داری؟

اینو بدون که ورودی هات باید عالی باشن ورودیهات باید فراتر باشن ورودیهات باید فوق العاده باشن عالی باشن در مقایسه با چیزی که بقیه انجام میدن. این یعنی زمانی که صرف می کنی … تلاشی که صرف می کنی … همه اون معادلات شیرین … رو چی داری سرمایه گذاری میکنی؟ چه چیزی رو داری متفاوت انجام میدی؟ باید از این همه نگرانی دست بکشی … وقتی اون صداهای آروم که در ناخودآگاه مغزت میان رو میشنوی که میگن مطمئن نیستم بتونم انجامش بدم بی خیالشون شو و آروم باش.

مغزت یک سیستم بقا داره بنابراین وقتی با یک چیز چالشی رو به رو میشه راه جایگزین آسونتر رو انتخاب می کنه. وقت هایی که کار سختی وجود داره همیشه راه آسونتر رو انتخاب می کنه. خب ما مجبور نیستیم چیزی که میگه رو انجام بدیم. چون بخشی از بقا زنده موندن ما نیست ولی عظمت در بقا نیست در گاز دادن و به سمت جلو رفتنه.

برای خواسته هایت بجنگ

تو باید بجنگی و بجنگی و بجنگی و بجنگی. اگر می خواهی عالی باشی ورودیهاتو تغییر بده. چیزی باید تغییر کنه در زمینه ای که وقت میزاری و تلاش می کنی همشون باید عالی باشن تا تو عالی باشی تنها چیزی که تو رو از رسیدن به خواسته هات باز می داره داستان هایی که برای خودت تعریف می کنی گه چرا نداری و وقتی تو چیزی رو که میخوای نداری اون داستان های همیشگی رو برای خودت تعریف نکن که پول یا زمانشو نداری. چرت محضه. به خاطر اینکه تو متعهد به سوزوندن قایق هات نشدی. اگه می خوای جزیره لعنتی رو تشخیر کنی قایق های لعنتیت رو بسوزون.

دیگه عذری پذیرفته نیست، فقط بهبود و یادت باشه مردم وقتی قراره بمیرن یا موفق بشن تمایل به موفقیت دارن، تو معمولی نیستی، چرا معمولی باشی؟ تو معمولی نیستی چرا خوب باشی وقتی که خوب نیستی؟ تو عالی هستی وقتی که قراره روی صحنه پا بزاری! چون چیزایی تو زندگی هست که به دستشون نمیاری، خودشون به سمتت نمیان، تو باید به دستش بیاری بعضی چیزا هستن که تو به دستشون نمیاری باید تمایلی عظیم داشته باشی تا به دستشون بیاری تو باید مسیرت رو بسازی باید خودت رو بکشی بالا. حرکت کردن عبادته بنابراین از این روز به بعد ما حرکت می کنیم من حرکت می کنم، من حرکت می کنم.

ما به این باور رسیدیم که عظمت یک هدیه است مخصوص افرادی خاص، می تونی اینو فراموش کنی عظمت، یک ژن کمیاب نیست، هممون تواناییشو داریم تک تکمون

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور