کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

ویدیوی فوق انگیزشی؛ اما را از ذهن خود بیرون کنید

دنبال ایده ها و افکار خود بروید

خلاصه نوشته
  • اغلب ما، در زندگی وانمود می­کنیم که هیچ هدف، آرزو یا خواسته خاصی نداریم. هنگامی که به راستی در عمق وجودمان به واقع چیزهای زیادی می خواهیم. ما خود را متوقف می کنیم و این کلمات را مانند اینکه در جلسه هستیم به کار می­گیریم، مانند خواب گردی در زندگیمان و به این صورت راه هایی برای از بین بردن آرزوهایمان پیدا می کنیم.

ویدیوی فوق انگیزشی؛ اما را از ذهن خود بیرون کنید

ویدیوی فوق انگیزشی؛ اما را از ذهن خود بیرون کنید

دنبال ایده ها و افکار خود بروید

ویدیوی فوق انگیزشی؛ اما را از ذهن خود بیرون کنید
ویدیوی فوق انگیزشی؛ اما را از ذهن خود بیرون کنید

اغلب ما، در زندگی وانمود می­کنیم که هیچ هدف، آرزو یا خواسته خاصی نداریم. هنگامی که به راستی در عمق وجودمان به واقع چیزهای زیادی می خواهیم. ما خود را متوقف می کنیم و این کلمات را مانند اینکه در جلسه هستیم به کار می­گیریم، مانند خواب گردی در زندگیمان و به این صورت راه هایی برای از بین بردن آرزوهایمان پیدا می کنیم.

اما سدی در برابر خواسته های ما

کارهای زیادی است که می خواهیم انجام دهیم؛ جاهای فراوانی هستند که مشتاقیم برویم و چیزهای زیادی که دوست داریم تجربه کنیم و ما فقط با کلمه «اما» متوقف می شویم. «اما» سسب خواهد شد که شما در پشت ترس هایتان پنهان شوید. «اما» سبب خواهد شد که شما از تمام توجیه ها و بهانه ها استفاده کنید که به کار شما اعتبار می بخشد ولی نه به اقدام شما درباره رویایتان، «اما» نابودگر رویاهاست.

اما اغلب مردم؛ می دانید چه می کنند؟ اغلب مردم خود رو به آرامی بر روی نوک انگشتانشان تا مرگ طی می کنند. ما خود را پس کشیده ایم، ما ایده هایی داریم که به آن عمل نمی کنیم. چیزهای زیادی هستند که ما آنها را می خواهیم و می ترسیم که شانس خود را امتحان کنیم. بسیاری از مردم به چیزهایی «نه» می گویند که حتی نمی دانند به چه چیزی «نه» گفته اند. اجازه ندهید که «اما» شما را در سختی قرار دهد.

مدرسه مجازی آی نو

بهانه توجیهی برای تلاش نکردن است

افراد بسیاری هستند که می گویند: «اما من یک بار سعی ام را کرده ام و یا دوبار ولی شکست خورده ام و به نتیجه نرسیده ام» و بنابراین آنها از آن به عنوان عذر و بهانه ای استفاده می کنند که دوباره سعی خود را نکنند. حتی اگر کارها خوب پیش نرود، حتی اگر من شکست را تجربه کردم، این به معنی شکست من نیست. اختلافی بین زمین خوردن و شکست خوردن هست. اگر کارها به خوبی پیش نمی رود؛ اگر به نتیجه ای که می خواهید نمی رسید اما از نتیجه ای که به دست آورده اید و از خود واقعیتان، سردرگم و گیج نشوید. هر کاری که می توانید انجام دهید، با هرچه که دوست دارید و در هر نقطه ای که هستید و هیچگاه به آنچه که دارید بسنده نکنید. هیچ گاه به اکنون خود قانع نباشید. همیشه به یاد داشته باشید؛ در هر جایگاهی که هستید، می توانید لذت بیشتری را تجربه کنید. این همان چیزی است که لیاقت آن را دارید.

چرا حالا تصمیم نمی گیرید که دنیای خود را توسعه ببخشید. اگر افراد دیگر می توانند یاد بگیرند، شما هم می توانید. اگر بر روی آرزوهای خود کار می کنید، قطعاً زمان هایی خواهد آمد که می خواهید از کارتان دست بکشید، یقیناً زمان هایی خواهد بود که زندگی شما را به زمین بکوبد و در ناامیدی نگه تان دارد، اما چالش به معنی ادامه دادن است و اگر سرسختانه ادامه دهید، کائنات طرفدارانتان خواهد بود. اگر تصمیم نگرفته اید که برای آرزوهایتان اقدامی کنید، اگر تصمیمی نگرفته اید که به واقع زندگی کنید. اگر تصمیم نگرفته اید که به ترس های خود قدم بگذارید، اگر تصمیم نگرفته اید که به زندگی «بله» بگویید، هیچ وقت آن گونه که می خواهید، نخواهد شد. شما باید به معنای واقعی خود زندگی کنید.

همیشه به فردای خود بیندیشید

زندگی بسیار کوتاه و غیرقابل پیش بینی است، اما ما چه می گوییم، اما همیشه فردایی خواهد بود … او نه هیچ گارانتی نیست که فردایی هم برای شما باشد. همیشه چیزی هست که موضوعی خلق کند، چرا نمی توانید از آن دست بکشید، چرا نمی توانید به مرحله بعدی بروید، چرا نمی توانید که بزرگی و عظمت خود را به ظهور برسانید، چرا نمی توانید آن گونه که باید زندگی را آغاز کنید. حتماً خواهید گفت که: «زندگی ارزش این را ندارد» بله در مورد شما درست خواهد بود. زندگی در مقابل شما خواهد بود که می گوید به عقب برگرد. بنابراین اگر می خواهید کاری انجام، اگر درباره چیزی که می خواهید انجام دهید، فکر کردید، پس قدم را جلوتر بگذارید و زندگی هرگز به مانند گذشته نخواهد بود، رویای خود را زندگی کنید.

آیا امکان پذیر است که در زندگیتان تمام رویاهایتان تحقق پذیرد؟ بله امکان پذیر است. اما سوال مهمی که باید از خود بپرسید این است که «آیا تصمیم خود را گرفته اید؟»

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور