کد تخفیف کلاسینو

دانلود مجموعه کامل نمونه سوالات رشته ریاضی نوبت دوم

مجموعه کامل نمونه سوالات رشته ریاضی نوبت دوم

دانلود مجموعه کامل نمونه سوالات رشته ریاضی نوبت دوم

دانلود مجموعه کامل نمونه سوالات رشته ریاضی نوبت دوم

مجموعه کامل نمونه سوالات رشته ریاضی نوبت دوم

دانلود مجموعه کامل نمونه سوالات رشته ریاضی نوبت دوم
دانلود مجموعه کامل نمونه سوالات رشته ریاضی نوبت دوم

در این پست مجموعه عظیم نمونه سوالات نوبت اول دوازدهم ریاضی برای شما گردآوری شده است.این کتاب ۴۳۶ صفحه دارد وشامل درس های فارسی ۳ ، عربی، سلامت و بهداشت ، دین وزندگی ، فیزیک ۳ ، ریاضیات گسسته، هندسه، حسابان ۲، هویت اجتماعی دوازدهم، مدیریت خانواده، شیمی ۳، زبان انگلیسی می باشد.

چند روش برای خسته نشدن از درس و امتحان:

زمانی که درس می خوانید موسیقی گوش دهید:

خیلی از دانش آموزان زمانی که درس می خوانند به موسیقی هم گوش می دهند و باعث می شود که تمرکز بیشتری داشته باشند ولی بستگی به خود افراد دارد اگر زمانی که درس می خوانید از گوش دادن به موسیقی لذت می برید این کار را انجام دهید حالا هر موسیقی می تواند باشد.

تبدیل کردن درس به بازی:

برای اینکه شما بتوانید از طریق بازی های متفاوت در درس خواندن بهبود داشته باشید باید این روش را زیاد تکرار کنید تا آن ها را خوب بیاموزید.استفاده کردن از معما ، فلش کارت ها ، چند سوالی و …. می تواند روش های خوبی برای یادگرفتن بهتر باشد.تماشای ویدیو های آموزشی هم می تواند در افزایش یادگیری موثر باشدچون در بازی می توانید به صورت مرحله به مرحله پیش بروید و امتیاز کسب کنید انگیزه شما از مطالعه دروس هم زیاد می شود.

بازی کردن با دیگران

شما می توانید با دوستان خود هم درس بخوانید می توانید نظرات خود را یا آن ها به اشتراک بگذارید و باعث می شود تا درس خواندن برای شما هم تفریح شود اگر می توانید با دوستان خود هم درس بخوانید می توانید در یک بازی گروهی هم شرکت کنید.می توانید از بازی های آسانی مثل امتحان گرفتن از همدیگرو اشتراک گذاشتن دانسته های خود می تواند درس خواندن را برای شما لذت بخش تر کند.

بازی با نقش

اگر در مطالعه درس هایی مثل تاریخ خود را به جای شخصیت داستان بگذارید به شما در یادگیری کمک خواهد کرد می توانید خودتان را جای پادشاه بگذارید بعد با توجه کردن به نکته های تاریخی شخصیتی را برای او بسازید.شما با این روش ها می توانید به جای اینکه یک مبحث را حفظ کنید تلاش کمتری برای مطالعه آن داشته باشید.

فضای مطالعه خود را تغییر دهید

بعضی اوقات درس خواندن برای شما کسل می شود یکی از دلیل آن این است که اتاق مطالعه شما تکراری است.بهترین راهی که از این حس رهایی یابید این است که به کتابخانه بروید و فضای دیگری را امتحان کنید درس خواندن در فضای باز هم خوب است اگر محیط ساکت و مناسب باشد.

ورزش ذهنی داشته باشید:

درس هم مثل ورزش می تواند سبب خستگی شود پس با درس خواندن هم مثل ورزش در باشگاه برخورد نمایید حتما نباید از همان ساعت های اولیه مطالب را مطالعه کنید و خود را خسته کنید می توانید مطالب را آرام یاد بگیرید و برای یادگیری مطالب جدید آماده شوید اگر نیاز بود مسائل سخت را در چند مرحله حل کنید این کار را انجام دهید تا ذهن شما خسته نشود.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور