کد تخفیف کلاسینو

دانلود نمونه سوال هندسه پایه دوازدهم

نمونه سوال هندسه پایه دوازدهم

دانلود نمونه سوال هندسه پایه دوازدهم

دانلود نمونه سوال هندسه پایه دوازدهم

نمونه سوال هندسه پایه دوازدهم

دانلود نمونه سوال هندسه پایه دوازدهم
دانلود نمونه سوال هندسه پایه دوازدهم

در این پست نمونه سوال هندسه ۳ پایه دوازدهم برای شما گردآوری شده است و شامل ۱۴ سوال از درس هندسه می باشد.

روش مطالعه هندسه:

برای اینکه بتوانید این درس را خوب مطالعه کنید آن را دو قسمت  قسمت اول هندسه پایه و قسمت دوم تحلیلی تقسیم کنید.در قسمت هندسه پایه توجه کنید که این قسمت بیشتر به قضایا مربوط می شود در ارتباط با قضایا ما دو داوطلب داریم اول افرادی هستند که باید قضایا را حفظ کنند و دوم افزادی هستند که باید قضایا را اثبات کنند تا آن ها را یاد بگیرند کسانی که باید قضایا را حفظ کنند باید مرور بیشتری روی مطالب داشته باشند ولی کسانی که اثبات باید بکنند باید تست های بیشتر را مطالعه کنند در هر دو مورد هم شما باید تمرین های کتاب را با جدیت مطالعه کنید.

کسانی که می خواهند قضایا را حفظ کنند بهتر است که یکدفعه به سراغ حفظ کردن نروند و کم کم سعی کنند آن ها را یاد بگیرند اول قضایا را مطالعه کنند بعد تمرین ها را حل کنند و دوباره به کتاب برگردن انجام کم کم این کار سبب می شود که قضایا را کامل حفظ کنند و مرور کاملی هم داشته باشند.برای اینکه سرعت دست شما هم زیاد شود تلاش کنید تست های زیادی را حل کنید تست هایی که تکراری هستند را کامل جواب دهید و بعد با تمرین کردن زیاد می توانید در زمان کمتری به پاسخ درست برسید.

افرادی که حفظیات آن ها خوب نیست و باید یک موضوع را متوجه شوند باید کامل یک قضیه را با اثبات مطالعه کنند و می توانید از کتاب های کمک آموزشی هم استفاده کنید این داوطلبان نیازی به برگشت به کتاب و نگاه کردن به قضیه ها را ندارند باید اول قضیه را متوجه شده باشند بعد تمرین را حل کنند.

پس باید از همان اول تکلیفتون مشخص باشد که می خواهید قضایا را حفظ کنید یا می خواهید مفهومی بخوانید هر کدام از روش ها را که انتخاب کردید از روش هایی که گفته شد استفاده کنید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور