کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو
موضوعات داغ

انتخاب رشته کنکور سراسری ؛ آغاز از ۲۰ مرداد

انتخاب رشته کنکور سراسری از بیستم آغاز می شود

خلاصه نوشته
  • به گزارش وب سایت ایران توشه؛ سازمان سنجش در اطلاعیه ای که در سایت منتشر کرد اظهار داشت که داوطلبان ورود به دانشگاه می توانند از بیستم مرداد ماه رشته های انتخابی خود را در این وب سایت ثبت نمایند.
انتخاب رشته کنکور سراسری
انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری ؛ شروع انتخاب رشته از ۲۰ مرداد ماه

به گزارش وب سایت ایران توشه؛ سازمان سنجش در اطلاعیه ای که در سایت منتشر کرد اظهار داشت که داوطلبان ورود به دانشگاه می توانند از بیستم مرداد ماه رشته های انتخابی خود را در این وب سایت ثبت نمایند.

مهلت انتخاب رشته آزمون

این سازمان در اطلاعیه ای که منتشر کرده است بیان داشته که آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری خود مجاز به انتخاب رشته در هر یک دانشگاه های کشور شده اند می توانند از تاریخ ۲۰ مرداد ماه به مدت ۵ روز با ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته خود دانشگاه آزاد را نیز انتخاب کرده و در آن مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند با کد دسترسی که در برگه کارنامه آزمون موجود است نسبت به انتخاب رشته خود در وب سایت دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org اقدام نمایند

دفترچه انتخاب رشته را با دقت مطالعه نمایید

این سازمان در اطلاعیه خود از داوطلبان درخواست کرد که حتما قسمت پیوست های دفترچه انتخاب رشته را مطالعه نمایند تا در صورتی که قصد حضور در دانشگاه هایی را دارند که دارای شرایط به خصوصی در رابطه با پذیرش دانشجو دارند مطلع گردند.

راه اندازی سامانه انتخاب رشته مجازی از اوائل هفته آینده

سازمان سنجش در بخشی از خبری که منتشر کرده است اطلاع داده که از اوایل هفته آینده سامانه انتخاب رشته مجازی برای داوطلبان بر روی سایت قرار خواهد گرفت. داوطلبان کنکور می توانند با استفاده از این سامانه می توانند با توجه به رتبه خود انتخاب رشته بهتری نمایند.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور