کد تخفیف کلاسینو

پنج تیم در حال نظارت بر روی مدارس غیرانتفاهی شهر تهران هستند

پنج تیم برای نظارت مدارس غیر دولتی پایتخت

پنج تیم برای نظارت مدارس غیر دولتی پایتخت
پنج تیم برای نظارت مدارس غیر دولتی پایتخت

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: به صورت روزانه پنج تیم، از مدارس غیرانتفاهی شهر تهران بازدید به عمل آورده و مسائل و مشکلات را بررسی می‌کنند و تا کنون بیشتر از یکصد و بیست مدرسه مورد بازدید قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در نشستی با کارکنان این سازمان، به رویکردهای سازمان اشاره کرد و‌ گفت: تشکیل کمیته‌های برنامه‌ریزی با هدف احصای تکالیف قانونی براساس اسناد بالادستی و سند تحول و تعیین راهبرد بر طبق سیاست‌های وزارتخانه صورت گرفته است.

کیفیت؛ اصل ضروری مدارس

ایشان، کیفیت را اصل ضروری در برنامه‌های سازمان دانست و در ادامه بحث افزود: در جهت دستیابی به کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، دوره‌های توانمندسازی برای همکاران طراحی شده است و ارتقای عملکرد مدارس با معرفی شاخص‌ها ومعیارها انجام خواهد گرفت.

مجتبی زینی‌وند در ادامه بیان داشت: در رویکرد پژوهش محوری، سعی شده است که  محورهای کاربردی و عملیاتی سازمان مورد بررسی گیرد که از این میان می‌توان به  آسیب شناسی و مطالعه استراتژی‌های توسعه کمی و کیفی مشارکت‌ها، طراحی الگوی بالندگی شغلی و حرفه‌ای منابع انسانی، پایش، سنجش و اعتباربخشی ملاک‌ها و نظام اجرایی ارزشیابی و سنجش عملکرد مدارس از منظر شاخص‌ها اشاره کرد.

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به نظارت مستمر بر فرایند ثبت‌نام، یادآور شد: نظارت بر عملکرد و نظارت موضوعی  دو رویکرد مهم بخش نظارت است و روزانه پنج تیم از مدارس غیرانتفاهی شهر تهران بازدید کرده و مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار می دهند و تا کنون بیش از یکصد و بیست مدرسه مورد بازدید قرار گرفته است.

نظارت برای شفافیت در عملکرد

زینی‌وند خاطر نشان کرد: با توجه به حوزه وسیع فعالیت‌های مرکز، سامانه‌های مختلف طراحی شده و‌ با هدف دسترسی بیشتر والدین به برنامه‌ها و تسریع امور و شفافیت عملکردها راه اندازی شده است وچون این سازمان، برنامه‌ها و حوزه ارتباطی وسیعی دارد، با ساماندهی سامانه‌ها بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور