کد تخفیف کلاسینو

عدم موفقیت به منزله انتهای راه نیست

شکست پلی است به سوی موفقیت

عدم موفقیت به منزله انتهای راه نیست

شکست پلی است به سوی موفقیت

از شکست های خود پلی برای موفقیت بساز

عدم موفقیت به منزله انتهای راه نیست
عدم موفقیت به منزله انتهای راه نیست

برخی از افراد هستند که به محض گرفتن نتیجه ضعیف در آزمون آزمایش خود، به طور کل قطع امید کرده و احساس می کنند که دیگر امیدی به موفقیت ندارند. اما این داوطلبان به دلیل نداشتن تعریف درستی از این آزمون درک اشتباهی در این مورد پیدا کرده اند. همان طور که از عنوان «آزمون آزمایشی» مشخص است هدف آن سنجش میزان یادگیری درسی شما است. یک آزمون آزمایشی هیچ گونه جنبه رقابتی ندارد و تنها مزیت آن آشکار کردن اشتباهات و مشکلات درسی شما است. شما با استفاده از آزمون آزمایشی می توانید با پی بردن به مشکلات درسی خود درصدد رفع آنها باشید تا از تکرار مجدد آنها در آزمون اصلی جلوگیری نمایید.

موفقیت چیست؟

موفقیت یعنی ادامه دادن مسیر و عبور از شکست هاست. تنها با تلاش و کوشش است که می توانید به موفقیت برسید. هرچه سختی ها بیشتر باشد لذت پیروزی و موفقیت را بیشتر خواهد شد. درست است که شکست می تواند حس بدی را به شما منتقل می کند اما نباید با هر شکست ناامید شد.

این حرف ها شعار نیست. به عنوان نمونه توماس ادیسون هنگامی که درباره شکست هایش از او سوال شد گفت که من شکست نخوردم و توانستم هزار راه پیدا کنم که به موفقیت نرسیدند.

شکست در کنکور به منزله پایان راه نیست

اگر می بینی که شرایط برای ادامه راه مناسب نیست، اگر می بینی که افرادی هستند که با افکار منفی قصد منحرف کردن را دارند و اگر می بینی در مسیر حرکتت با مشکلات متعددی رو به رو می شوید، باید بدانید که خیلی از افراد هستند که جرأئت حضور در این مسیر را ندارند. همین که شما اراده کرده اید که در این مسیر قدم بردارید، نکته و مزیت خیلی مهمی است. درست است که کنکور و ورود به دانشگاه می تواند به عنوان سکوی پرتاب شما باشد، اما این آزمون نخستین و آخرین مانع در زندگی شما نیست.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور