کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ مشکلات موقتی هستند

خود را پابند مشکلات زودگذر نکنید

فیلم انگیزشی؛ مشکلات موقتی هستند
فیلم انگیزشی؛ مشکلات موقتی هستند

مشکلات از بین می روند

طرز فکر شکرگزاری داشته باشید. هر روزی که زنده هستید، یک روز خوب است. هرچقدر بزرگتر می شوی، بیشتر یاد می گیرید که شکرگزار باشید. فقط هر روزی که احساس خوبی می کنید، هر روزی که بیدار می شوید و پایتان به زمین می خورد و هنوز به جلو حرکت می کنید. از هر روز لذت ببرید، هر لحظه را گرامی بدارید، به مردم بگویید که دوستشان دارید، از زندگی تان لذت ببرید.

نگران بروز اتفاقات ناخوشایند نباشید، خود را نگران موقتی ها نکنید

آیا نگران چیزهایی هستید که فقط موقتی هستند؟ اجازه می دهید چیزی خوشحالی شما را بدزدد، فقط به این خاطر که فکر می کنید همیشه همین طور باقی می ماند. وقتی با یک مخالفت رو به رو می شوید و امور بر وفق مرادتان پیش نمی روند. فقط که این اوضاع همیشگی نیست، این مقصد نهایی شما نیست. دست از نگران بودن راجع به چیزهایی که موقت هستند بردارید دست از بی خوابی کشیدن به خاطر مشکل موقتی تان بردارید. دست از دلسرد شدن به خاطر چیزی که فقط در یک فصل پیش می آید بردارید. آنها دائمی نیستند.

شما به کسی نیاز دارید که بگوید شما خاص هستید

در درون شما، نسخه بزرگتر و باشکوه تر خودتان وجود دارد و گاهی فقط نیاز به یک نفر است که به شما بگوید: شما خاص و منحصر به فرد هستید که شما توانا هستید که شما با ارزش هستید، من می خواهم همان فرد باشم. هرگز برای عملی کردن رویایتان دیر نیست.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور