کد تخفیف کلاسینو

فرمول های مثلثات؛ درس «مثلثات» را چه‌گونه مطالعه کنیم؟

فرمول های مثلثات؛ درس «مثلثات» را چه‌گونه مطالعه کنیم؟

فرمول های مثلثات؛ درس «مثلثات» را چه‌گونه مطالعه کنیم؟

فرمول های مثلثات؛ درس «مثلثات» را چه‌گونه مطالعه کنیم؟
فرمول های مثلثات؛ درس «مثلثات» را چه‌گونه مطالعه کنیم؟

به دلیل اینکه مثلثات شیوه‌ی و روش خاصی برای مطالعه دارد، آن را در قسمتی جداگانه از ریاضی آورده ام تا بهتر به آن توجه کنید. مثلثات و فرمول های آن درسی نیست که بتوانید آن را در دو یا سه روز و یا حتی در یک هفته به صورت کامل مطالعه کنید و یا بگیرید و پس از به مشکل برنخورید. مثلثات را باید به روش پیوسته بخوانید. باید آرام‌آرام فرمول‌های مثلثات را بخوانید و تست های مرتبط با آن را پاسخ دهید. مثلا یک روز فرمول‌های تبدیل ضرب به جمع را به خاطر بسپارید کنید و و سوالات چهار گزینه ای مرتبط با آن را پاسخ دهید تا برای‌تان جا بیفتد. ۱ روز برای جمع به ضرب این کار را تکرار کنید. ۱ روز دیگر فرمول‌های وارون توابع مثلثاتی را مطالعه کنید و یک روز دیگر تعدادی از فرمول‌های مثلثات را به خاطر بسپارید و به سوالات چهار گزینه ای آن پاسخ دهید. بعد از چند وقت، به سوالات چهار گزینه ای کلی از مباحثی که خواندید پاسخ دهید به‌نحوی که ندانید از کدام فرمول حل پاسخ حاصل می شود. بار اول زمان و درصد نگیرید ولی بار دوم سعی کنید سرعت خود را بروز افت در دقت، افزایش دهید. من حدود سه صفحه از خلاصه‌هایم به مثلثات اختصاص داشت و آرام‌آرام فرمول‌ها را در آن نوشتم. وقتی کل مثلثات به اتمام رسید، (توجه داشته باشید که این پروسه حتی یک یا ۲ ماه به طول بیانجامد)، خلاصه‌ام نیز به اتمام رسید و در مرتبه‌های بعد فرمول‌های مهم را به طور خلاصه‌ می‌خواندم و تست کلی از تمام مباحث مثلثات و به‌صورت مدت دار می‌زدم و سعی می‌کردم سرعت و دقت خود را افزایش دهم.

پس با توجه به مطالب گفته شده:

  1. مثلثات را باید آهسته و پیوسته بخوانید و متن خلاصه‌ی خود را آرام‌آرام تکمیل کنید.
  2. پس از به اتمام رسیدن مطالعه‌ی مثلثات و کامل شدن خلاصه، هر بار که می‌خواهید مرور کنید،‌ متن خلاصه شده را بخوانید و فرمول‌ها را به یاد آورید و دو سه روز بعد تست جامع بزنید.
  3. در هنگام تست زدن، اگر به نکته‌ یا فرمول جدید و جالبی برخورد کردید و به نظرتان فهمیدن آن مفید است، در متن خلاصه‌‌ی خود وارد نمایید.
نوع فایل:عکس
تعداد صفحات:۲ عدد
حجم فایل:۳۰ کیلوبایت
دانلود:دانلود جزوه مثلثات

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور