کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

نمونه سوالات زیست دوازدهم

نمونه سوال زیست دوازدهم با جواب

 
 

نمونه سوالات زیست دوازدهم

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار گرفت.

نام : نمونه سوالات زیست دوازدهم | دسته بندی: نمونه سوال امتحانی

تعداد صفحات: ۱۶۰ صفحه | فرمت : PDF | منتشر شده توسط : ایران توشه

سوالات زیست دوازدهم با جواب : در این پست نمونه سوال امتحانی زیست پایه دوازدهم به همراه پاسخ آن ها برای شما آماده شده است.

نمونه سوال زیست دوازدهم با جواب :

در این فایل سوالات نهایی امتحان زیست پایه دوازدهم شهرهای مختلف برای شما آماده شده است.این سوالات به صورت چاپی و به همراه پاسخنامه می باشند.فایل دومی سوالات نهایی زیست دوازدهم از سال ۹۷ تا ۹۹ می باشد.سوالات اردیبهشت ۱۴۰۲ هم اضافه شد.

مدرسه مجازی آی نو

یک فایل دیگر هم از سوالات امتحان نهایی زیست دوازدهم برای شما قرار داده شده این فایل شامل سوالات تمام فصل های زیست می باشد که می توانید برای امتحان نهایی از آن استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم از مطلب نمونه سوالات زیست دوازدهم نوبت اول و همچنین از مطلب  نمونه سوالات زیست دوازدهم تجربی دیدن فرمایید.

مشخصات:

  • حجم :۱۹ مگابایت
  • فرمت: PDF پی دی اف
  • تعداد صفحات: ۱۶۰ صفحه
  • سوالات امتحانی زیست پایه دوازدهم + پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات زیست دوازدهم:

 

در کنکور سوال های درس زیست شناسی تقریبا پنجاه سوال بوده و شما نیم ساعت برای جواب دادن فرصت دارید یعنی هر سوال تقریبا چهل ثانیه زمان نیاز دارد پس شما باید دقت کافی برای پاسخ دادن داشته باشید هر تستس ممکن است شامل چند فصل از یک کتاب باشد این درس خیلی مفهومی بوده و فرار است و سریع از یاد شما خواهد رفت پس شما برای یادگیری بهتر زیست شناسی و مطالبی که مطالعه کرده اید پس از مطالعه هر کدام از آن ها مروری روی مطالب داشته باشید یعنی پس از چند روز دوباره مرور داشته باشید تا مطالب در ذهن شما تثبیت گردد.

توصیه ما این است که این درس را به صورت الگو و انیمیشن بیاموزیدچون انیمیشن تاثیر زیادی در یادگیری خواهد داشت پس از اینکه مباحث را به صورت انیمیشن و الگو دیدید می تواند نکته های آموزشی را در یک دفتر یادداشت کنید و پس از اینکه هر مبحث را دید نت برداری کرده و پس از مدتی دوباره آن ها را مرور کنید تا در ذهن شما بماند.

به شکل های درون کتاب توجه داشته باشید نکته هایی که در شکل ها است را در کنار آن ها یادداشت کنید.این درس برعکس فیزیک و ریاضی خلاصه نویسی هدف قرار دارد.در درس های فیزیک و ریاضی خلاصه ای که یادداشت می کنید برای این بوده که در دفعه های بعدی همه مطالب را از روی خلاصه خودتان مطالعه کنید ولی در درس شیمی و زیست خلاصه آن برای این است که پیش از اینکه در دفعات بعدی کتاب را مطالعه کنید یک شمالی کلی از مطالب به شما بدهد و در اصل این مطالب به شکل نمودار در ذهن شما پیاده سازی شوند تا در زمان مطالعه کتاب در روی جزئیات تمرکز بیشتری داشته باشید

 

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور