کد تخفیف کلاسینو

سابقه تحصیلی به چه میزان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ مؤثر است

سابقه تحصیلی به چه میزان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ مؤثر است

سابقه تحصیلی به چه میزان در آزمون سراسری سال 1398 مؤثر است
سابقه تحصیلی به چه میزان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ مؤثر است

علی زرافشان، معاون آموزش‌ متوسطه وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ میزان تأثیر سوابق تحصیلی، سی درصد برای پایه دوازدهم است.

معاون آموزش‌ متوسطه وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی معاونان آموزش متوسطه سراسر کشور که در مجموعه آموزشی و رفاهی استان اردبیل برگزار شد، بیان داشت: آموزش و پرورش با کیفیت جزء حقوق شهروندی محصلان و والدین آنها است.

علی زرفشان با بیان اینکه نباید مدارس به کلاس‌های درسی تنزل پیدا کنند، گفت: مدرسه یک ارگان یادگیرنده است که در عین حال، در آن آموزش نیز صورت می‌گیرد، بنابراین تمام ارکان آن باید حضور داشته باشند تا تعلیم و تربیت روی دهد.

نباید کیفیت فدای کمیت شود

ایشان با بیان اینکه باید بین کیفیت و شرایط موجود انسانی تعادل ایجاد کنیم، تصریح کرد: نباید کیفیت را قربانی کمبود نیروی انسانی شود.

علی زرفشان افزود: سازماندهی نیروی انسانی را با استفاده از متد‌های تأمین نیرو و عوامل افزایش کیفیت مثل تیم های آموزشی و تقویت پژوهش‌سراها به‌گونه ای انجام دهیم که کیفیت آموزش دچار مشکل نشود.

ایشان به استقرار پایه دوازدهم و سازماندهی و بهسازی نیروی انسانی اشاره کرد و اظهار داشت: میزان نیاز به نیروی انسانی در دروس مختلف مشخص شده است ولی ساماندهی به شکل عملیاتی در استان‌ها باید صورت گیرد.

معاون آموزش‌ متوسطه وزیر آموزش و پرورش کشور مراجعه معلمان به سایت دفتر تألیف برای دریافت دروس پایه دوازدهم را خواستار شد و گفت: گروه‌های آموزشی و نظارت بالینی بر پایه دوازدهم ضروری است.

تأثیر سابقه تحصیلی در کنکور ۳۰ درصد است

ایشان با بیان اینکه محصلان پایه دوازدهم باید برای امتحان پایانی و آزمون سراسری آماده شوند، خاطر نشان ساخت: در آزمون سراسری ۱۳۹۸ میزان تأثیر سابقه تحصیلی سی درصد برای پایه دوازدهم است.

علی زرفشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در سال ۱۳۹۸ دو آزمون سراسری برای فارغ التحصیلان نظام جدید و پیش‌دانشگاهی برگزار خواهد شد.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور