کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

رتبه اول کنکور تجربی، دلیل موفقیتش را می گوید

امیرحسین قاسمی نژاد رتبه یک رشته تجربی در سال 96

رتبه اول کنکور تجربی، دلیل موفقیتش را می گوید

امیرحسین قاسمی نژاد رتبه یک رشته تجربی در سال ۹۶

دلیل موفقیت امیر حسین قاسمی نژاد

رتبه اول کنکور تجربی، دلیل موفقیتش را می گوید
رتبه اول کنکور تجربی، دلیل موفقیتش را می گوید

رتبه اول کنکور رشته تجربی، امیرحسین قاسمی نژاد در صحبت های خود عنوان می کرد که قبل از شرکت در آزمون برآورد کرده بودم که می توانم جزء رتبه های برتر باشم و بعد از آن با محاسباتی که داشتم این به این اطمینان رسیدم که می توانم جزء رتبه های برتر در این آزمون باشم.

موفقیت های من تنها محدود به کنکور نیست

امیرحسین قاسمی نژاد در ادامه صحبت های خود بیان می کند که تنها موفقیت من کسب رتبه برتر در آزمون سراسری نیست و من در سال های تحصیل نیز همیشه از نفرات برتر شهرستان خودم بودم.

رتبه اول کنکور از علاقه و دلیل موفقیت خود می گوید

امیرحسین قاسمی نژاد گفت: من از همان ابتدا علاقه به تحصیل در رشته پزشکی داشتم و قصد داشتم این رشته را در دانشگاه شهید بهشتی تهران مشغول به تحصیل باشم. او در ادامه همین صحبت ها اظهار داشت که میزان استفاده خود را از شبکه های اجتماعی را به حد پایینی رسانده و تنها برای ارسال و دریافت پیامک از تلفن همراه خود استفاده می کرده است. او اعتقاد دارد که پایین آوردن میزان استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند در گرفتن نتیجه بهتر داوطلبان تأثیر بسزایی داشته باشد.

مدرسه مجازی آی نو

یاری خدا و کمک پدر و مادر دلیل موفقیتم بود

امیرحسین قاسمی نژاد نقش پدر و مادر خود را در این موفقیت بالا دانست و اظهار داشت که اول کمک خداوند و سپس با کمک پدر و مادر و تلاش های خودم توانستم در این آزمون رتبه بالایی را کسب کنم.

پاسخ ۱۰۰ درصدی به سوالات زیست

نکته جالبی که در درصدهای اکتسابی امیرحسین قاسمی نژاد وجود دارد کسب نمره ۱۰۰ درصدی در درس زیست شناسی می باشد. برای آن که اهمیت این قضیه را متوجه شوید، آخرین سالی که در کنکور زیست شناسی ۱۰۰ درصد توسط داوطلبان زده شد سال ۹۳ بوده است. رتبه برتر کنکور تجربی علاوه بر درس زیست شناسی در دروس فیزیک، دینی و عربی نیز توانسته بود که به ۱۰۰ درصد سوالات پاسخ صحیح دهد.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور