کد تخفیف کلاسینو

رایگان شدن مصرف آب در مدارس عواقب بدی خواهد داشت

علیرضا نوذری پور دلیل مخالفت خود را این گونه بیان می کند

رایگان شدن مصرف آب در مدارس عواقب بدی خواهد داشت

رایگان شدن مصرف آب در مدارس عواقب بدی خواهد داشت

علیرضا نوذری پور دلیل مخالفت خود را این گونه بیان می کند

رایگان شدن مصرف آب در مدارس عواقب بدی خواهد داشت
رایگان شدن مصرف آب در مدارس عواقب بدی خواهد داشت

به گزارش وب سایت ایران توشه؛ چندی پیش خبر از تصویب قانونی در راستای رایگان کردن مصرف آب شرب مدارس به گوش رسید و قرار بود که در سال تحصیلی جدید آب شرب مدارس به صورت رایگان عرضه شود. قائم‌مقام قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مخالفت با تصویب این قانون اعلام کرد: «طرح رایگان سازی آب شرب مدارس می توانست فاجعه آمیز باشد»

علیرضا نوذری پور در رابطه با دلیل مخالفت خود با این طرح گفت: سوال اساسی در این مورد این است که چگونه مدیران مدارسی که آب را به صورت رایگان دریافت می‎نمایند می توانند مبلغ استفاده صحیح از آب شرب باشند؟

تهیه گزارش در این رابطه می‎تواند دلیل محکمی بر عدم کارکرد مثبت این طرح باشد

قائم‌مقام قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت در حال حاضر گزارشی در حال تهیه و تدوین است که به بررسی میزان مصرف قبل و بعد از اجرای طرح می‎پردازد که خود همین گزارش می‎تواند صحت عدم کارایی این طرح را به اثبات برساند.

آموزش اشتباه می‎تواند عواقب جبران ناپذیری را برای جامعه داشته باشد

این مسئول با بیان اینکه این طرح می‎تواند آموزش اشتباهی در راستای تعلیم نسل آینده باشد بیان داشت که دانش آموزی که در دوران تحصیل خود در مدرسه‎ای بوده که در آن به دلیل رایگان بودن استفاده از آب مصرف صحیح آن رعایت نمی شده، نمی‎توان انتظار داشت که در آینده نیز در مصرف آب صرفه جویی نماید.

البته این طرح مجلس شورای اسلامی که در بهمن ماه سال ۹۶ به تصویب رسید فقط محدود به آب نبوده و گاز و برق نیز هم در این مصوبه گنجانده شده است.

نتیجه تصویب این طرح با توجه به اینکه هنوز اطلاعاتی در خصوص گزارش مطرح شده در جایی ذکر نشده نمی‎توان به صورت قطعی در رابطه با تصویب این طرح بیان داشت و نمی‎توان گفت که این طرح آیا باعث بروز مشکلاتی خواهد شد یا خیر ولی طرح رایگان سازی آب و انرژی برای مدارس به دو صورت کاملاً متضاد نمود پیدا کند هم می‎تواند در کاهش هزینه‎های آن‎ها اقدامی مناسب باشد و هم به دلیل استفاده رایگان از آن‎ها ممکن است باعث مصرف بی‎رویه آن‎ها توسط مدارس گردد اما به طور کل تا انتشار کامل گزارش نمی‎توان به صورت قطعی در این مورد نظر داد.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور