کد تخفیف کلاسینو

درآمدزایی اسپانسرها از استرس داوطلبان کنکور سراسری

استفاده اسپانسرها از استرس های داوطلبان

استفاده اسپانسرها از استرس های داوطلبان
استفاده اسپانسرها از استرس های داوطلبان

درآمدزایی اسپانسرها از استرس داوطلبان کنکور سراسری

به گزارش وب سایت ایران توشه؛ سهیل رضایی معتقد است اسپانسرهای برنامه‌های آزمون سراسری تلویزیون از ترس و استرس محصل درآمد کسب می‌کنند.

این پژوهشگر مسایل روانشناسی درباره برنامه‌های کنکوری تلویزیون به مهر گفت: این برنامه‌ها نوجوان و جوان را در یک رقابت غیرعاقلانه قرار می‌دهد و او را تهییج می‌کند که به سمت موسسات کنکوری سوق پیدا کند.

ایشان در ادامه افزود: این برنامه‌ها نه آموزشی به مخاطب عرضه می‌کنند و نه باعث رشد او می‌شوند و از همه مهمتر این است که به چیزی که ارزش ندارد ارزش می‌دهند. آزمون سراسری فرآیندی نیست که به عنوان یک ارزش محسوب شود و به همین دلیل است که جوانانِ زیادی وارد موسسات آموزش عالی می‌شوند اما توانایی به کارگیری آموخته‌های خود در بازار کسب و کار را ناتوانند.

رضایی به صراحت اعلام داشت: برنامه‌های کنکوری به جای اینکه جوان را از بحران آزاد کنند، بدتر او را وارد بحران می‌کنند و به جای اینکه اضطراب و استرس را از محصل کنکوری بزدایند او را در اضطراب و ترس قرار می‌دهند تا به سمت ثبت نام در کلاس‌های آزمون سراسری و خرید کتاب‌های موسسات کنکوری ترغیب شود. اسپانسرها با این برنامه‌ها محصل را می‌ترسانند و بعد از این ترس استفاده کرده و درآمد کسب می‌کنند.

ایشان با اشاره به اینکه تلویزیون باید به جای برنامه‌های کنکوری فضای کسب و کارهای جدید را به مخاطب آموزش دهد، گفت: تغییر مشاغل در جهان با شتاب پیش می‌رود و تلویزیون باید هر روز مخاطبش را با دانش‌های جدید آشنا کند در حالی که این رسانه بهترین زمان یک انسان یعنی جوانی او را برای استرس‌های آزمون سراسری ورود به دانشگاه هدر می‌دهد.

استفاده اسپانسرها از استرس های داوطلبان

ایشان با اشاره به رویکرد تلویزیون در سیستم آموزشی دانش‌های جدید عنوان کرد: ویژگی کشورهای توسعه یافته به قدرت حل مساله است و تلویزیون با شیوه‌هایی که پیش می‌برد مخاطبش را عقب افتاده نگه می‌دارد چون قدرت حل مساله را در نوجوان و جوان افزایش نمی‌دهد.

رضایی در پایان درباره حضور موسسات آموزشی به عنوان اسپانسر و افزایش ساخت برنامه‌های آزمون سراسری بیان کرد: وقتی مدیران تلویزیون اقتصاد را نشناسند کسب درآمد از شیوه‌های جدید را هم نمی‌دانند و به معمولی ترین راه‌های کسب درآمد متوسل می‌شوند. اگر بدانیم بیست شغل برتر دنیا در بیست سال پیش، اکنون اصلا وجود ندارد و بیست شغل برتر در جهان امروز بیست سال پیش وجود نداشته است سراغ آموزش راهکارهای جدید برای درآمدزایی و کسب و کار می‌رویم.

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور