کد تخفیف کلاسینو

دانلود گام به گام شیمی پیش دانشگاهی ریاضی و تجربی

گام به گام شیمی پیش دانشگاهی ریاضی و تجربی

گام به گام شیمی پیش دانشگاهی ریاضی و تجربی
گام به گام شیمی پیش دانشگاهی ریاضی و تجربی

در این پست گام به گم شیمی پیش دانشگاهی ریاضی و تجربی برای شما گردآوری شده است.این گام به گام ۶۵ صفحه دارد وپاسخ فعالیتها ، کاردرکلاس ها و تمرین ها در این جزوه آمده است.

روش مطالعه شیمی پیش دانشگاهی:

این درس برای دانش آموزان پیش دانشگاهی و پایه مهم می باشد چون این درس برای تجربی ها دومین درس مهم است و برای دانش آموزان ریاضی سومین درس است که دارای اهمیت می باشد.شیمی سه قسمت دارد اولین قسمت حفظی هستند مثل قانون های علمی ،نظریه،ویژگی های عناصر و… چون این مطالب امکان دارد فراموش شوند پس شما باید مرور مداومی روی این مطالب داشته باشید می توانید برای مطالعه از فلش کارت استفاده کنید.قسمت های تحلیلی مثل واکنش های ترکیب ، سوختن ، جابجایی ، موازنه واکنش و…. را باید به صورت جدا مطالعه کنید.این مطالب باید دقیق و مفهومی خوانده شوند و بعد از آن تمرین کنید مباحث شیمی ۳ و مباحثی از پیش دانشگاهی از این دسته می باشند.

مساله ها در شیمی هم می توانند تحلیلی و هم محاسباتی باشندو معمولا سی درصد از سوالات در کنکور از این قسمت هستند این قسمت تعادل ، گرماشیمی ، غلظت و…… هستند تمرین زیاد و مفهومی خواندن می تواند به شما در این درس کمک کند.سوالاتی را حل می کنید آن ها را تحلیل کنید و پاسخ آن را به صورت دقیق مطالعه نمایید.شما باید دقت خود را برای سوال های محاسباتی بالا ببرید.نمودار ، شکل و مطالبی که در حاشیه کتاب وجود دارند خیلی مهم هستند و معمولا از این بخش در کنکور سوال مطرح می شود.

در ایران توشه بخوانید:

دانلود گام به گام زبان پیش دانشگاهی تجربی

کتاب سیر هنر در تاریخ ۱

دانلود جزوه ریاضیات گسسته پیش دانشگاهی

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد 

 

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور