کد تخفیف کلاسینو

گام به گام ریاضی دوازدهم فنی حرفه ای

ریاضی دوازدهم فنی با جواب

گام به گام ریاضی دوازدهم فنی حرفه ای
گام به گام ریاضی دوازدهم فنی حرفه ای

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار گرفت.

نام: ریاضی دوازدهم فنی و حرفه ای | دسته بندی: گام به گام 

منتشر شده توسط ایران توشه | پایه : دوازدهم | رشته: فنی و حرفه ای

جواب مسائل ریاضی دوازدهم فنی:

در این پست گام به گام ریاضی دوازدهم فنی حرفه ای از ابتدا تا انتهای کتاب برای شما گردآوری شده است.این گام به گام ۹۴ صفحه دارد و پاسخ تمرین ها و …. در این گام به گام آمده است.

دانلود گام به گام ریاضی دوازدهم فنی حرفه ای :

روش مطالعه کردن درس ریاضی فنی دوازدهم :

در کلاس درس به طور منظم حضور داشته باشید تا اشکالات شما برطرف شود اگر در کلاس حضور نداشته باشید باید همه مطالب را از اول مطالعه کنید و کار شما سخت تر می شود.حتما در کلاس نت برداری کنید اگر منبعی برای مطالعه نیاز داشته باشید همین جزوه شما بهترین منبع شما می تواند باشد چون جزوه ای که از دوستان می گیرید امکان دارد اشتباهاتی داشته باشد.زمانی که مطالعه می کنید حتما تمرکز کافی را داشته باشید و در یک جای آرام این درس را مطالعه کنید.

بهتر است در طول سال این درس را مطالعه کنید بسیار مهم است که زمان کافی برای مطالعه داشته باشید اگر شب امتحانی باشید مجبور هستید که درس را با عجله مطالعه کنید و فقط می توانید کتاب را تا آخر بخوانید.بهترین راه مطالعه ریاضی این است که هم درس را مطالعه کنید و هم مسائل و تمرین ها را حل کنید شما باید تمرین زیادی داشته باشید قسمتی از زمان خود را مطالعه کنید و قسمت دیگر از وقت خود را تمرینات را حل کنید اول خودتان تمرین ها را حل کنید اگر ایراد داشتید به حل مسائل نگاه کنید.

زمانی که مطالعه می کنید و در زمان های تمرین کردن نکات مهمی که می بینید یادداشت کنید تا یک منبع خوبی برای مطالعه داشته باشید تا در زمان های امتحان و زمان کنکور بتوانید آن ها را مطالعه کنید.شما باید برای مطالعه خود برنامه داشته باشید شما باید منظم باشید و مطالعه این درس را به بعد موکول نکنید اگر مطالب روی هم انبار شده باشد مطالعه این درس سخت خواهد شد.

در فصل اول این کتاب دانش آموز توابع و معادلات پایه را به شما یاد می دهند.معادلات به روابطی می گویند که میان دو تا چند مقدار هستند توابع به روابطی می گویند که میان یک مقدار وابسته و مستقل هستند.در این فصل معادلات درجه دو و خطی آموزش داده می شود.علاوه بر این تابع خطی و درجه دوم هم آموزش داده خواهد شد.

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

۱۸ دیدگاه

  1. سلام
    در قسمت مسائل سئوال ۴،Lim_x-2اشتباه حل شده است چرا وقتی بجای X,_2بزاریم و با ۲ جمع تفریق شود می‌شود ۱؟وقتی جمع تفریق شود می‌شود صفر 🫡

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور