کد تخفیف کلاسینو

دانلود جزوه قواعد کامل عربی چهارم انسانی

جزوه قواعد کامل عربی چهارم انسانی

جزوه قواعد کامل عربی چهارم انسانی
جزوه قواعد کامل عربی چهارم انسانی

در این پست جزوه قواعد کامل عربی چهارم انسانی برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۴۶ صفحه دارد و شامل تدریس قواعد عربی چهارم انسانی به همراه نکات ناب و درجه یک هر درس می باشد.

روش مطالعه عربی رشته انسانی در کنکور:

یکی از درس های مهم رشته انسانی درس عربی می باشد این درس معمولا درس سختی است چون مطالب و نکته های آن زیاد است.برای مسلط شدن شما باید همه قسمت های کتاب را مطالعه کنید در کنکور ۲۵ سوال می آید.درصدی که از مبحق ترجمه و تعریب در کنکور می آید بیشتر است ۴۰ درصد است.روشی که شما برای خواندن این قسمت می توانید به کار ببرید این است که اول همه لغات را مطالعه کنید لغاتی که در تمرین به کار رفته است برای تست های این قسمت به شما کمک می کند اگر شما در این قسمت جمع و مفرد ، معرفه و نکره ، ضمایر و فعل ها را یاد بگیرید احتیاجی به ترجمه کردن کلمه به کلمه ندارید.

سوالاتی که مربوط به متن هستند معمولا سخت هستند که خیلی از داوطلبان به آن ها پاسخ نمی دهند برای حل کردن این سوال ها باید اول متن را خوب درک کنید اگر کلمه ای را متوجه نشدید از کلمات اطراف آن حدس بزنید.برای جواب دادن به سوالات تحلیل صرفی نیاز است که قواعد را یاد بگیرید تا کلمات را تجزیه کنید.

برای پاسخ دادن به سوالات قواعد شما باید قواعد سال دوم و سوم را مطالعه کنید درس های سه تا هفت سال سوم برای قسمت قواعد بسیار مهم هستند.

در ایران توشه بخوانید:

دانلود جزوه عربی کنکور قسمت اعراب

دانلود گام به گام عربی دوازدهم همه فصل ها

دانلود جزوه عربی یازدهم انسانی

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد 

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور