کد تخفیف کلاسینو

جزوه ادبیات فارسی دوازدهم ؛ جزوه درسی فارسی پایه دوازدهم

جزوه درسی فارسی پایه دوازدهم

خلاصه نوشته
  • در این پست جزوه معنی شعرهای ادبیات فارسی پایه دوازدهم رشته ریاضی،تجربی،انسانی و معارف برای شما گردآوری شده است.این جزوه 11 صفحه دارد که در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.
جزوه درس ادبیات فارسی پایه دوازدهم
جزوه درس ادبیات فارسی پایه دوازدهم

جزوه ادبیات فارسی دوازدهم ؛ معنی شعرهای فارسی دوازدهم (همه رشته ها)

در این پست جزوه معنی شعرهای ادبیات فارسی پایه دوازدهم رشته ریاضی،تجربی،انسانی و معارف برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۱۱ صفحه دارد که در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.

مجموعهای که فرا روی شماست با هدف تسهیل در امر یادگیری در بخش  «قلمرو فکری »تهیه و تدوین شدهاست و سعی میکند تا دانشآموزان عزیز به بهترین شکل ممکن معانی و مفاهیم درسی را فرا بگیرند و از محضر استادان معظم و همکاران ارجمند بیشتر بهره ببرند.

ویژگی های جزوه:

۱-تمامی ابیات و عبارتهای هر درس به صورت کوتاه، ساده و روان معنی شدهاست.

۲-جهت کمک به درک مفاهیم، نکات مهم و کلیدی بیت ها و عبارت ها به اختصاردر داخل پرانتز بیان شده است.

۳-تمامی روان خوانیها ،شعرخوانی ها و گنج حکمت ها معنی شدهاست.

۴-پاسخ سؤالات کارگاه متن پژوهی (قلمرو زبانی، قلمرو ادبی، قلمرو فکری) و درک و دریافت به طور کامل در پایان هر درس آورده شده است.

۵-برای نوشتن معنی ومفهوم شعرها و نثرها از منابع مختلف و معتبر استفاده شده است. (فهرست منابع و مآخذ در پایان جزوه آمده است.

۶- برای اینکه به حجم جزوه اضافه نشود، در درسهای شعر، فقط شماره ابیات ذکر شده است اما در درسهای نثر، متن و معنی باهم آمده است.

سعی کنید برای مطالعه درس فارسی اول از تاریخ ادبیات آغاز کرده و باید بدانید به شعری که شما می خوانید به چه زمانی تعلق دارد می تواند در ادامه کار به شما کمک نماید.شعر را روخوانی کرده با این کار به آسانی می توانید متوجه شوید که چند درصد از مفهوم آن را با توجه به دانسته های خودتان درک کرده اید و در مورد خودتان بیشتر آگاهی پیدا خواهید کرد.سعی کنید که معنی کامل شعر را مطالعه کنید و جاهایی که اشکال در آن ها دارید را رفع نمایید.مطالعه غیر از درس را هم فراموش نکنید آگاه شدن از زندگینامه اشعار،نوع قالب،مسلط شدن در روی انواع صنایع ادبی می تواند به شما کمک زیادی در فهمیدن آن نماید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور