کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

جزوه زیست پایه دوازدهم ؛ دانلود جزوات درسی رشته تجربی

دانلود جزوات درسی رشته تجربی

خلاصه نوشته
  • در این پست جزوه زیست شناسی پایه دوازدهم تجربی برای شما گردآوری شده است که شامل درسنامه کامل زیست شناسی دوازدهم به صورت تشریح کامل متن کتاب همراه با طرح انواع مثال و سوالات تستی می باشد و 430 صفحه دارد.
دانلود جزوه زیست پایه دوازدهم
دانلود جزوه زیست پایه دوازدهم

جزوه زیست پایه دوازدهم ؛ دانلود جزوه درسی زیست شناسی پایه دوازدهم رشته علوم تجربی

در این پست جزوه زیست شناسی پایه دوازدهم تجربی برای شما گردآوری شده است که شامل درسنامه کامل زیست شناسی دوازدهم به صورت تشریح کامل متن کتاب همراه با طرح انواع مثال و سوالات تستی می باشد و ۴۳۰ صفحه دارد.

روش مطالعه زیست شناسی:

اصول مطالعه کردن زیست را می توان در سه کلمه بیان نمود ترکیبی،ارتباطی و مفهومی با این سه کلمه می توانید درس زیست را مطالعه کنید.شما باید از یک تکنیک خاصی برای مطالعه استفاده کرده تا بتوانید هم مفهومی مطالعه کرده و هم ارتباط بین مطالب مختلف را کشف نمایید و در آخر هم این ارتباط ها را به هم بچسبانید.علاوه بر این موارد مواردی دیگری هم وجود دارد مانند اینکه کسی به این درس علاقه داشته و از زمان دبیرستان خوب آن را مطالعه می کند و فردی دیگر علاقه به این درس ندارد و خوب آن را مطالعه نکرده است.

افرادی که به این درس علاقه داشته و مهارت هم دارند باید تلاش کنند خط به خط کتاب را با همه نکته های آن مطالعه کنند و به همه واژه هایی مثل برخی،بعضی،یا،و و حتی ویرگول ها توجه داشته باشند.شما باید همه نمودارها و شکل ها را از بالا تا پایین چک کرده و یادداشت کنید.برای نت برداری نیاز به دفتر جدایی نبوده و می توانید در خود کتاب هم این کار را انجام دهید.شما باید همه گوشه ها و زوایای کتاب را پر از یادداشت کنید و پس از مطالعه فصل توصیه ما این است که تست ها را بزنید و نکته های تستی را به مابقی یادداشت ها اضافه نمایید.

افرادی هم که به این درس علاقه ندارند و درک آن ها هم پایین است کار آن ها کمی سخت است ولی نباید ناامید شوند این درس درس غیر قابل فهمی نبوده و هر کسی که آن را مطالعه کند می تواند به عمق آن پی ببرد.در این مورد درصد صد زدن یک مقداری سخت بوده ولی احتمالا هفتاد درصد وجود دارد.این دسته باید کتاب را کامل مطالعه کرده تا آن را خوی متوجه شوند و پس از اینکه کتاب را تمام کردند به سراغ تست ها بروند.

توضیح در مورد نحوه استفاده از فایل ها این فایل به دلیل حجیم بودن به چهار قسمت تبدیل شده است. برای دانلود آن ابتدا تمامی فایل ها را دانلود کنید و همه آن ها را در یک محل قرار داده و پس از آن اولین فایل که یک فایل zip شده می باشد را Extract کنید.
این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور