کد تخفیف کلاسینو

برخورد آموزش و پرورش با مدارس لاکچری

برخورد آموزش و پرورش با مدارس لاکچری

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم افتتاحیه ۲۹ المپیاد جهانی زیست‌شناسی اظهار داشت: برگزاری و دایر کردن المپیاد زیست‌شناسی در ایران، در شرایطی اکنون، که هجمه‌های دشمنان، فضا سنگینی را علیه کشور ما در جامعه جهانی ایجاد کرده است، افتخار بزرگ و والایی است.

برخورد با مدارس لاکچری

مدارس لاکچری؟!

وزیر آموزش و پرورش سید محمد بطحایی درباره مدارس لاکچری گفت: مدارس لاکچری، مدارسی دارای ظاهری آراسته هستند ولی از درونی مشابه با سایر مدارس دیگر می باشند که بخشی از نظام تعلیم، تربیت و آموزش را با اخذ هزینه های بالا و بدون توجیه منطقی خدشه دار می کنند.

والدین در انتخاب مدارس دقت نمایند

ایشان در ادامه افزود: قسمتی از این بحث به خود والدین دانش آموزان برمی‌گردد؛ والدین این دانش آموزان باید هوشیار باشند و اطلاع داشته باشند که تبلیغاتی که توسط این آموزشگاه‌ها و مدارس انجام می‌گیرد با آنچه که در عمل روی می دهد، خیلی متفاوت نیست.

لزوم پیگیری گزارش این مدارس در برخورد با آن ها

البته به صورت مستمر، دقیق‌تر و منسجم تر این نظارت و پیگیری را گسترش می‌دهیم تا از بروز این مشکلات و مسائل و اینکه گیشه‌ای بخواهند مردم را گمراه کنند و با تبلیغات کذب خودشان مردم را از محتوای درسی اصیل دور کنند، جلویش را بگیریم.

بطحایی در ادامه یادآور شد: اما مردم هم باید خودشان هوشیار و دقیق باشند و گول نما و ظاهر مدرسه را نخورند و آنچه که در مدرسه اتفاق می‌افتد را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهند و در صورت برخورد با متخلفین با اطلاع دادن آموزش و پرورش از این متخلفان، شرایط را برای برخورد با آنان مهیا نمایند.

منبع: ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور